Tuosta tuli mieleen että onko kaikki muut spooriguruja? Edellisestä kerrasta on kohta 20 vuotta, saattaa olla havaittavissa lievää alkukankeutta.
Joo ollaan. Oon kerran kokeillut enduropyörää noin 27 vuotta sitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuosta tuli mieleen että onko kaikki muut spooriguruja? Edellisestä kerrasta on kohta 20 vuotta, saattaa olla havaittavissa lievää alkukankeutta.
saattaa olla havaittavissa lievää alkukankeutta.

Nopeesti kuitenkin saa jonkunmoisen tuntuman miten homma toimii. Ite kun olin ekaa kertaa Lopella ( ensiis ollut koskaan ajanut enskalla enkä crossilla) niin ajelin ykkösellä koko päivän. Tokalla kerralla uskalsin jo kakkosta. Suosittelen kylläkin aloittamaan heti vähintäin kakkosella; menee tasaisemmin. Enempää en opeta kun en itekään osaa.Pitkästä aikaa foorumilla ja bongasin ketjun vasta nyt. Vieläkö pääsee mukaan omalla pyörällä? Jos jotain merkitsee, niin en ole org-jäsen.
Jes, hyvä homma. Jos vaan mahtuu mukaan, niin olen messissä.Mulla olis käsitys, jotta omalla pyörällä mahtuu mukaan. Varmistan ja vahvistan vielä sulle tähän trediin pe 8.9 mennessä.
Ei tartte olla ORG:in jäsen.
Jes, hyvä homma. Jos vaan mahtuu mukaan, niin olen messissä.
Moi,
Mun täytyy ikäväkseni ilmoittaa, että en ole mukana. Tämä siksi, että pyörä, jolla piti ajaa on pajalla (kytkin paskana).Tätä tää on, tunti radalla ja 10 tuntia pajalla
Ens kerralla sitten ja ihan ikiomalla kalustolla.
Mitenkäs omilla pyörillä ajavat... Minulla kun kulkee käytännössä poikkeuksetta mukana työkalusetti paikkausvehkeillä, nippusiteillä yms. höystettynä, jolla pyörän saa metsästä pois, jos tulee joku tyypillisimmistä teknisistä ongelmista. Tarvitseeko tällaiseen varautua, vai saako tarvittaessa talon puolesta kyydityksen reitin varrelta pois jollain raatoautolla?