Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon kuullu joskus, että kannattais liikkua vähä enempi ni mahtuis samoihin vaatteisiin....5v taukoa pitäneenää meinasin aloittaa harastuksen uudestaan. yritin vetää nahkahousun jalkoihin, ja kas kumaa, ei mahtunutkaan enään. oon kuullu joskus, et jos vetää sen päälle, suihkuun ja saunaa, ni toimiikohan toi kikka?

Näin pääsiäisen aikaan ompi tuokin helppo-A tehtävä: Paastoa ja rukousta - that´s it!
...eikä edes tarvita sitä 40:ää päivää....![]()
Voisin yhtyy tohon punkkuun. Painoa tosin löytyy 66,6kg. (juuri punnittu). joten laihduttaminen ei tuu kyssäriin. Jotkut muistaakseni on sovittanu nahkoja juuri suihku/sauna menetelmällä. Vai onko se vaan mun fantasia![]()
En trollannu enkä ole erittäin tyhmä.
Ei oo yks eikä sata kertaa ku porukka lihoaa, ja sen jälkee ruvetaa miettimään kikkakuutosia että miten sen vanhan M-koon vaatteen vetää XL-mahan päälle... tajuamatta että perse ylös penkistä ja treenaamaan ni kyllä se maha katoaa.
.Painonpudottamisen yksinkertainen sääntö : Syö vähemmän kaloreita kuin mitä kulutat.Se nyt ei vaan auta vaikka muuttuis hamsteriks ja vetäis duunien ja kohtuullisen nukkumisen jälkeen
käyttöön jäävistä 8:sta tunnista 6 tuntia juoksupyörää.......
jos ukko vetää kun puolen metri viemäri "makkaraperunoita" päivä toisensa perään
Ei liikunta ole todellakaan, eikä koskaan haitaksi, mutta jos painonhallinta ei perustu
kohdallaan oleviin ruokailu/ravintotottumuksiin, niin jahtaa vaan tavoittamatonta unelmaa
lihottaen erilaisten yrittäjien pankkitilejä.
Vittumaisen tylsä ja yksinkertainen juttu.... ja huono busineksen juuri.
Painonpudottamisen yksinkertainen sääntö : Syö vähemmän kaloreita kuin mitä kulutat.
Iha yks vitun lysti syötkö rasvaisen pizzan, vai pelkkää maitorahkaa, kunhan kalorimäärä ei mene yli käytetystä.
.
.Mitäs helvetin vitsiä siinä muka oli?Kun sitä haetaan, on aika lapsellista heittää pitsat ja maitorahkat tiskiin....
vaikka vitsinäkin.
Ehkä jos yrität sellaiset 40 vuotta vielä loukata mua, ni saatat ehkä jopa onnistua tuolla effortilla

5v taukoa pitäneenää meinasin aloittaa harastuksen uudestaan. yritin vetää nahkahousun jalkoihin, ja kas kumaa, ei mahtunutkaan enään. oon kuullu joskus, et jos vetää sen päälle, suihkuun ja saunaa, ni toimiikohan toi kikka?
T:nainen edelleen 66,6kg