Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla vähän sama kaava Rukan Realer takki ja Energater housut. Realer housut ei sovi mun vartaloon alkuunkaan. Realerin untuvavuori on hyvä, hukkasin sähkötakin turhana.
Halvalla tehtynä monesti noin onkin, mutta kuten tuo Stormin materiaaliopaskin sanoo, niin aidolla goretexilla molemmissakin voidaan päästä hyviin lukuihin. Toki onnistuu se kopiokalvoillakin jos tekijällä on halua, mutta se vaan maksaa. Itsellä on Haltin muutaman vuoden takainen drymax-laskettelutakki sieltä hintaskaalan yläpäästä (~yli 500e), niin siinä luvataan sekä vesipilariin että hengittävyyteen 20.000.
Onko käynyt mielessä, jos ostaisi tekstiilipuvun tuuletusaukoilla ja Goretex sadepuvun? Sillä pärjäisi jo kelissä kuin kelissä. Pintalaminoitu gore on lämpimillä keleillä auttamattoman kuuma.
Tykkään ajella pysähtelemättä, saatikaan sadeasun vääntäminen tien varressa päälle.
Kevyt ja kalvoton hengittävä ajoasu tekstiiliä tai nahkaa toimii melkein aina niin siihen kaveriksi Rukkan AquaAir Gore-tex -haalari kylmää ja sadekeliä varten. Parhaat puolet kaikista.
Kevyt ja kalvoton hengittävä ajoasu tekstiiliä tai nahkaa toimii melkein aina niin siihen kaveriksi Rukkan AquaAir Gore-tex -haalari kylmää ja sadekeliä varten. Parhaat puolet kaikista.
En tiedä myöskään miten pärjään kalvottomalla takilla kylmillä keleillä. Nyt mulla on alle 10 asteen kelillä goretakki, vuoret, fleecetakki, windstopper-paita, pitkähihainen aluspaita ja t-paita. Jos kalvo jää tuosta pois, niin ei tuohon enää mitään lisää mahdu väliin![]()

Kalvottomat kangasasut vaikuttavat lisäksi kovin kevyiltä. Tuskin tarjoavat parasta suojaa kontatessa.
Mikään kangasasu ei tarjoa kovin kummoista suojaa kontatessa jos vertailukohtana on nahka.