Hei te joilla on OP:ssa vakuutus kilvettömään mopoon, niin miten se kuvio on mennyt?
Mulla oli viime keskiviikon liikenne + osakasko, eli siis vaan yhden päivän.
Osakaskon otin paloa ja varkautta varten (ehkä ihan ymmärrettävää). Vuosihinnat oli samat, mitä mainitsit.
Eli soitin tiistaina OP:hen, että laittakaapa vakuutus tälle kilvettömälle pyörälle huomisesta (4.7.2018) alkaen ja annoin runkonumeron. Samalla se kysy merkin, mallin, vuoden, painon ja tehon.
Sitten laitoin keskiviikkona 5.7.2018 oma OP-nettisivun kautta viestin, että haluaisin irtisanoa liikennevakuutukseni sekä osakaskoni tästä päivästä alkaen. (Koitin niiden nettisivujen kautta sitä irtisanoa, mutta ne olivat kaatuneet).
Sain vastauksen oma OP-nettisivuilla:
"Hei Timo!
Kiitos viestistäsi.
Pahoittelut verkkopalvelussa olevasta häiriöstä. Liikennevakuutuksen ollessa lakisääteinen, ei tätä pysty suoraan itse verkon kautta irtisanomaan, vaan tulee ilmoittaa juurikin näin viestillä niin vakuutuksen saa lopetettua.
Kawasakin ZX6R liikennevakuutus sekä osakasko on irtisanottu ilmoituksesi mukaisesti 5.7. alkaen. Tulet saamaan muutoksesta korjatun laskun sekä uuden vakuutuskirjan.
Ystävällisin terveisin xxx xxx
OP Vakuutus Oy"
OP:lla on minimilaskutuserä 14€. Joten sellaista summaa sieltä odottelen. Katsotaan kuinka käy. Viime vuonna hinta oli 14€, kun tein samanmoisen tempun.
edit. Mulla se vakuutus näky oma OP-sivuilla jo keskiviikkona, kun oli tullut voimaan.