• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Nahkapuvun koko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BenDilde
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään ajopäivän päätteeksi nahkatakin vetoketju päätti antautua hallissa pyöriessä. Suht veemäinen homma räpeltää tuo auki, vaati kaks henkilöä. Mietin vaan, että onko tää se kuuluisa kesäkunto :dunno: Ja repeeköhän tuo nyt aina vaan helpommin auki keskeltä. On joutunu pitää sen verran kerrastoa nahkojen alla, että ilmeisesti vetoketju joutuu koville. Niin ja talven treenitauollakin saattaa olla vaikutusta :paikallatuulee:

Olen sovitellut Bering Supra-R 1-osaista ajopukua ja vaikea päättää kumman koon otan. Sovittaessa oli selkäpanssari selässä. Itse olen 180cm/80kg jantteri ja L koko menee ihan ok päälle, mutta on napakka ja suorana seisoessa puku alkaa kiristää nivusista, mutta ajoasennossa tällaista ongelmaa ei ole. XL koko taasen menee helpommin päälle, ei kiristä mistään, mutta esim mahan ja säärien kohdalle jää tyhjää jonkin verran.

Kumman itse ottaisitte ja miksi?

Olen sovitellut Bering Supra-R 1-osaista ajopukua ja vaikea päättää kumman koon otan. Sovittaessa oli selkäpanssari selässä. Itse olen 180cm/80kg jantteri ja L koko menee ihan ok päälle, mutta on napakka ja suorana seisoessa puku alkaa kiristää nivusista, mutta ajoasennossa tällaista ongelmaa ei ole. XL koko taasen menee helpommin päälle, ei kiristä mistään, mutta esim mahan ja säärien kohdalle jää tyhjää jonkin verran.

Kumman itse ottaisitte ja miksi?

Ehdottomasti L, se kuitenkin muotoutuu käytössä aika paljon. Löysästä kun ei saa istuvaa sitten millään.

Sil varmaan on enempi jäämässä sitä XL -kokoo hyllyyn.
[emoji38] voi olla. No L lähtee mukaan ja hyvään hintaan. Samalla lähtee Beringin hanskat ja selkäpanssari. Ihan hyvän oloista kamaa ja Suomesta ei taida saada. Vahingossa huomasin täällä Ateenassa rata-ajoon erikoistuneen liikkeen ja se on samalla Beringin maahantuoja täällä.

Back