Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bläkkärissä taitaa kestää tuo laturin staattori hieman heikonlaisesti?
Näyttäis siltä, että tuo MM-G52 staattori on sama mitä käytetään VFR750F, VFR800, CBR900RR, CBR1100XX, VF750 Magna
Miten nuo staattorit kestävät noissa muissa pyörissä? Mulla ei itellä ainakaan hajonnut VFR750F eikä VFR800 pyörissä, Mut pöödissä on jo toistamiseen staattori hajalla. Viime syksyn vaihdoin ja taas on sökönä. Vai onko tarvikekama vaan niin laadutonta?
Jotkut on siirtäneet staattorin toiseen paikkaan että kuumenisi vähemmän ja/tai helpompi vaihtaa.
Onko uudemmassa ruiskumallissa mitenkään mahdollista säätää sytytysennakoa?
Juuei. Kyllä se staattori on ja pysyy ihan omassa kolossaan. Muuten mopo ei sano put-put.

Power Commanderilla ei ole mahdollista aikaistaa sytytysennakkoa. Tarvisi ignition modulin lisäkseen, mutta silloin kun selvittelin asiaa ei löytynyt PC+Ignition module kombinaatiota tulpaäksään.
Toinen keino on, että osaa numero 17 "ROTOR, PULSE
14405-MAT-E00" näyttää viilaa.
Silloin tosin muuttaa ennakkoa joka alueella sen viilauksen verran. Näin on mulla tehty, muistelen että n 4 astetta aiemaksi.
Eedith: Sain noita ennen valmiinakin: "Factory Pro +4 degree trigger plate/advancer" vaan ei ole enää valikoimissa...![]()
Hevosmiesten tietotoimiston mukaan .180" verran kun viilaa, niin se vastaa +4 asteen aikaistusta. Se on n 4.5mm jostain kohtaa jyystämistä. Eri vuosimalleissa on mahdollisesti erilaisia 'triggereitä' päästöluokka, markkina-alue yms syistä. Kannattaa tsekata ainankin davidsilverspares.co.uk ja cmsnl.com sekä hondapartshouse.com ja tarkempaa tietoa löytyy esim https://www.cbrxx.com/engine-airbox-exhaust-fuel-delivery/29243-ignition-advancers.html#post399487
Kiitos hyvistä vinkeistä! Miten vaikutti pyörän käytökseen tuo ennakko?
http://www.cbr1100xx.org/forums/index.php?/topic/92594-early-ignition-rotor-into-later-bike/
Jos ymmärsin tuolta keskustelusta oikein, niin vanhemman ruiskun rataalla sais 4 astetta ennakoa.

No jaa, onhan se keveyttä -voi olla itse lihavampi![]()
Paljon on juttuja tässäkin topikissa, kyselty vioista jne jne. Olenko joku väliinputoaja kun mulla on -02 XX jonka hankin -06 12tkm ajettuna ja jolla ajettu nyt 120tkm. Viime syksynä hajosi ensimmäinen osa pyörästä .... takapyörän laakerit.![]()

kuinka pahasti takarenkaan laakeri hajos vinkuko vai leikkasko kiinni