Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistähän noita sais tilattua? Ois kesällä tarvetta.
Tai onko jollain Turun seudulla antaa juhannuksen kiemuroilla pariksi viikoksi lainaan?
Millaista lentolaukkua kaipailet? onko ajokamoille jotain erityisiä laukkuja?
Juu on... menee nahkat, kypärät jne.
Pitää googlailla vähän asian tiimoilta.
Kabiinilaukkuun ei taida moiset mahtua eli puhutaan aivan tavallisesta matkalaukusta ruumaan? Niitä saa parhaimmillaan muutamalla kympillä Verkkokaupasta, Tokmannilta jne. Jos ei siis mikään merkkilaukku pidä olla ja pehmeä laukku kelpaa.
Joo. On mulla iso Samsonite, pienempi laukkua ja vaikka mitä rekkulaa.
Helvetin iso lätkäkassi rullilla vois olla halvempi, kuin mp-kamoille tarkoitettu laukku. Kypärä käsimatkatavaraksi.
Mukaan pitäis mahtua ajo- ja reissukamat takalaukkuineen. Repun saa kypärän kanssa kabiiniin.
Itse asiassa riippuu vähän lentoyhtiöstä. Kypärä menee mitoiltaan ylitse lentolaukun rajoista. Riippuu onko yhtiöllä rajoitettu laukun ympärysmitta vai jokainen osa korkeus, leveys, syvyys lisäksi erikseen. Mikäli jälkimmäinen niin kypärää ei välttämättä saa matkustamoon mukaan.
Kun seuraa koneessa minkäkokoisia laukkuja porukka roudaa kabiinin puolelle niin kypärä on kyllä pienimmästä päästä. Mulla ei ole ollu ongelmia kypärän kanssa käsimatkatavarana.
Itse asiassa riippuu vähän lentoyhtiöstä. Kypärä menee mitoiltaan ylitse lentolaukun rajoista. Riippuu onko yhtiöllä rajoitettu laukun ympärysmitta vai jokainen osa korkeus, leveys, syvyys lisäksi erikseen. Mikäli jälkimmäinen niin kypärää ei välttämättä saa matkustamoon mukaan.
Sit laittaisin sen päähän, ja sanoisin, et välillä huimaa pahasti.
En oo vittu ekaa kertaa lentokoneessa.
Tuon haluaisin nähdä! 
En oo vittu ekaa kertaa lentokoneessa.
Joo. On mulla iso Samsonite, pienempi laukkua ja vaikka mitä rekkulaa.
Helvetin iso lätkäkassi rullilla vois olla halvempi, kuin mp-kamoille tarkoitettu laukku. Kypärä käsimatkatavaraksi.
Mukaan pitäis mahtua ajo- ja reissukamat takalaukkuineen. Repun saa kypärän kanssa kabiiniin.
...yli 23 kg maksaa esim. Finnairilla 55-75 EUR. Vaikka raha ei olisikaan ongelma, niin kannattaa silti muistaa, että yksittäinen laukku ei saa painaa yli 3x kg (olisko ollut 32kg?). Sen yli menevät ei mene välttämättä lentoyhtiöillä edes lisämaksulla. 32 kg on tietty jo aika paljon...