Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä on laiska moottori, halpa jousitus ja huonot jarrut. Todella tylsä vehje kaikinpuolin. Tosin toimii kyllä maailman tappiin asti.Tervehdys! Ensipyörä näin kolmikymppisenä olisi kiikarissa,olisiko tälläinen 34t ajettuna paha ostos? Jostain syystä noita saa pikkurahalla ihan kohtuullisilla kilsoilla. Alkaa mietityttämään että mättääkö tuossa mallissa jokin..
Eli ihan mun pyörä 15 vuotta mopoajoista ja sekin oli Street Magic mikä variaattorilla. Enkä nyt ikinä oo mikään pahin hurjapää ollu niin luulen että piisaa mulle alkuun. Jos noissa vaan tekniikka pelaa ettei tarvi koko ajan pajottaa.
Jos haluaa toimivan ja kestävän pyörän, jossa on kohtuullisesti tehoa ja joka on vielä edullinen, niin eipä siellä hirveästi vaihtoehtoja ole gsx600/750 äffän lisäksi.
Melko yleinen perusmalli, mutta kyl mä ton otan ennemmin kun vaikkapa semmosen sähkömopon tai lähemmäs sata tonnia ajetun kuussatkun ärräpyörän.

Mulla on ollut kolme kappaletta noita tonnin parin pyöriä.Ikää 16 v. Joku alan huoltohommissa työtään tekevä neuvoskeli ettei kannata ostaa yli 10 vuotta vanhaa ja ehkä siinä onkin hiukan itua... Kai noihin osia saa silti vielä? Mutta aika helposti vanhaan tonnin parin pyörään hupsahtaa se toimintatonni vaikka renkaat, akku, ketjut ja normi huollot olisi jo tehtykkin.

Saahan noita, mutta toisaalta 7 tonnilla saa kyllä aika paljon muutakin, kun A2-mopojaSanon vaan että jos katselee 2018-mallisia myytäviä jotain mt-07 tai kawan 650 twiniä niin niitä alkaa jo saamaan seiskalla alkavalla tonnihinnalla... Vissiin.