GSX F 600 2003 ostamassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pikantti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kaunis :blink:

". Etsin moottoripyöräilystä tunnekokemusta. Experience. Niinkuin toi Jimi Hendrixkin."

Jimi ei olisi ikinä näyttäytynyt F:n päällä, ei edes kuolleena.:grin:

F on esimerkki pahimman pulkkamuovilla vuoraamisen huippupisteestä.

Olen pahoillani, mutta olen odottanut jo 10 vuotta, että edes aika jättäisi noista ja ihmiset vihdoin lopettaisivat F:stä puhumisen ja niiden ostamisen. Mutta joka ikinen kevät joku taas on silmät kiiluen ostamassa sellaista. :orgmp2:

Olen pahoillani, mutta olen odottanut jo 10 vuotta, että edes aika jättäisi noista ja ihmiset vihdoin lopettaisivat F:stä puhumisen ja niiden ostamisen. Mutta joka ikinen kevät joku taas on silmät kiiluen ostamassa sellaista. :orgmp2:

Todistaa vaan sen että tuo kampe käy ja kukkuu.....ja luultavasti kulkee vielä senkin jälkeen kun kaikki muu on jo kuopattu :D:D

Muttä joo, onhan se pikkasen hajuton ja mauton, mutta halpa tapa etsiytyä lajin pariin. :orgmp:

Periaatteessa olen samaa mieltä. F on masentava pyörä, mutta tiedän useammankin sellaisella aloittaneen, jotka tykkää kovasti. Itselleni se ei tarjoa yhtään mitään, vanhat putkirunko-GSX:t ovat hauskempia, ja mulle F-suiza (huom, ei 650!) on sellainen pyörä, että jos sillä olisin itse aloittanut, tuskin olisin jatkanut harrastusta.
Mutta for each his own. Ajaahan jotku rautaperseitäkin.

Edittiä vielä sen verran, että jos vaihtoehtoja kaipaa, niin esim CBR600F tai ekan mallin R6 on huomattavasti enemmän mua puhuttelevia pyöriä, ja niiden hinnat on about samoilla hoodeilla.

Itse asiassa saman ikäiset eli f4 ja f4i cbr:t karkaavat hinnan puolesta yllättävän kauas prosentuaalisesti. Thundercatit samoissa hinnoissa kuin gsxf mutta se vaihdelaatikon maine kyllä taitaa tehokkaasti karkoittaa ostajia. Olisi kyllä varmasti hajuisampi maukkaampi

Eli ihan mun pyörä  15 vuotta mopoajoista ja sekin oli Street Magic mikä variaattorilla. Enkä nyt ikinä oo mikään pahin hurjapää ollu niin luulen että piisaa mulle alkuun. Jos noissa vaan tekniikka pelaa ettei tarvi koko ajan pajottaa.

Noin mullakin, haaveilin jopa Royal Enfieldistä joskus ennen korttia ja jostain kustomista. Nykyään menee jo puolet tai enemmän moottorradalla kyykyn kanssa. :grin:

Tosin nykyään sitä haaveilen mankista. Ja ehkä parista muustakin jutusta.

... ja mulle F-suiza (huom, ei 650!) on sellainen pyörä, että jos sillä olisin itse aloittanut, tuskin olisin jatkanut harrastusta.
Tästäkin voi olla montaa mieltä. Jälkikäteen on helppo sanoa noin, kun varmaan sullakin on ollut monenlaista pyörää ja monta äffää parempaa mopoa.

Harvoin se harrastus nyt on kuitenkaan ihan oikeasti varusteista kiinni. Jos olisi, niin tuskin maailmassa olisi yhtäkään mopolla tai kevarilla aloittanutta moottoripyörilijää, niissä kun moottorin koko aiheuttaa automaattisesti aneemisen kulkupuolen kadulle. Ja jos pitäs valita, niin kyllä varmaan kuka tahansa ajais äffällä mielummin kun <125cc kakspyöräisellä.

Tulee vähän semmonen kuva, että aloita "kunnon pyörällä" tai sit et ollenkaan.
Tehokkaammin se thundercatin lootan hajoaminen tappa mielenkiinnon kaksipyöräisiin, kun perusvarma F.

Ryövään tunteella rosvo ketjua.

Vaimo on korttia ajamassa ja löydettiin läheltä 2002 siistikuntoinen pikku rosvo. Hyvä huoltohistoria jne. Ainoa mitä jäin miettimään, että onko tuo vääntö/kiihtymis käyttäytyminen ihan normaalisti tuommonen hitaasti alhaalta ja sitten lähtee kiihtymään? Kun itse ei ole oikein näillä pienillä ajanut ja tottunut XJR yammun tasaiseen vääntöön. Toki minulla on mittaa sen 190cm ja 115kg, että onko tuo pikku pyörän ominaisuus vai pääseeekö heti säätöhommiin?

Sinällään vaimolle riittää ihan varmasti alkuun, mutta jäin vaan koeajon jälkeen miettimään. Tänään kotiutuu niin pitää hieman lisää testaillessa

Back