Moottorirata Iittiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja madagi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Asialliset hinnat. En kyllä varmaksi voi sanoa, mutta väittäisin maksaneeni 2007 Misanon penkkapaikoista enemmän kuin 2020 Kymiringin vastaavasta lipusta.

e. ihmettelisin, jos sunnuntai ei noilla kapasiteettimäärillä olisi loppuunmyyty vähintään seisomakatomon, mutta miksei istumapaikkojenkin osalta. Pitää kaivella netistä nuo tämän kauden raportoidut katsojamäärät per kisa, niin saadaan vähän vertailulukuja.

Jep..ei ole kyllä tosiaan pahat hinnat..hieno homma. Ei luulisi enää olevan kisat ainakaan lippuhinnoista kiinni.

Asialliset hinnat. En kyllä varmaksi voi sanoa, mutta väittäisin maksaneeni 2007 Misanon penkkapaikoista enemmän kuin 2020 Kymiringin vastaavasta lipusta.

e. ihmettelisin, jos sunnuntai ei noilla kapasiteettimäärillä olisi loppuunmyyty vähintään seisomakatomon, mutta miksei istumapaikkojenkin osalta. Pitää kaivella netistä nuo tämän kauden raportoidut katsojamäärät per kisa, niin saadaan vähän vertailulukuja.

Noita istumapaikkalippuja menee firmoille ku kuumille kiville..ne tulee olemaan täys (kisapäivänä)

Ei kyllä mitkään pahat hinnat noilla lipuilla. Alta satkulla saa aluelipun viikonlopuksi, eikö istumapaikatkaan mahdottomia maksa. Nyt kun vaan vielä saatas se huhuiltu PM -osakilpailu gp:n yhteyteen niin ai että...kylä kelpais.

Mitens muuten toi PM? Hahmotinko oikein viime kaudella, että olis ollu hiton vähän kuskeja Suomen osakilpailussa muista pohjoismaista?

2019 MotoGP Number of Spectators.jpg

Ei kyllä mitkään pahat hinnat noilla lipuilla. Alta satkulla saa aluelipun viikonlopuksi, eikö istumapaikatkaan mahdottomia maksa. Nyt kun vaan vielä saatas se huhuiltu PM -osakilpailu gp:n yhteyteen niin ai että...kylä kelpais.

Meinaatko osallistua PM- osakilpailuun, jos järjestetään.

Seisomakatsomon kolmen päivän lippu maksaa 98,50 euroa.

Sunnuntain kisapäivän lipuista esimerkiksi seisomapaikkalippu maksaa 59,50 euroa, takasuoran istumapaikkalippu 131,50 euroa ja varikkosuoran istumapaikka 152,50 euroa.

:respect::respect::respect:

Onneksi Suomessa sentään jollakulla on vielä järki päässä. Noilla hinnoilla voidaan olettaa että aikasta lähelle täydet katsomot tulee. Varsinkin seisomapaikkojen hinnat on täysin nappiin lyöty!

Mites se oli, onko tulossa .Org-katsomo ja liput Orgin kaupan kautta?
FinnishGP tietty mennään paikan päälle joko org.katsomoon, itse hankkimaan parhaaseen katsomoon tai toimitsijaksi jos se kortti vetää.
Jos liput tulee ens viikolla myyntiin niin pitäisi saada vaihtoehtoja vähemmäksi. Ja tietty yksi optio vielä on firmaliput....

Itse en välttämättä katsomoon lähde mutta nurmikolle vois mennä org lippujen kanssa.

Jos jollakulla on promo markiisia tarjota mukaan ni mä voin mennä sen pystyttämään nurmipenkalle

Lippujen hinnat ovat erittäin sopivat ja tuskin jää hirveästi tyhjää katsomoihin. Itse tuen tapahtumaa viikonlopun seisomakatsomo n+ oheistoiminnan verran:orgmp:

Mites se oli, onko tulossa .Org-katsomo ja liput Orgin kaupan kautta?
........

Kaikki neuvottelut Kymiringin kanssa ovat vielä kesken.
Tavoitteenamme on tietysti rakentaa tapahtumasta myös joltain osin .ORG!-tapahtuma mutta mitään ei voi vielä luvata.
Itse en usko että kaikki paikat myytäisiin heti loppuun, eiköhän mekin vielä ehditä mukaan.
Kerromme heti kun tiedämme enemmän.

Kyl mää ny niin mieleni pahoitin, kun lippujen hinnat oli noin matalat. Ei saakaan yksin istua kahdensadan euron nurtsilipun kanssa, vaan joutuu jakamaan omaa henkilökohtaista tilaa kaiken maailman turistien kanssa :rant:

Ei vaiskaan, oli vain hyvä, että se jo lähes varma tieto ylihintaisista lipuista ei pitänytkään paikkaansa. Tuo tullaan myymään niiiin loppuun, ja leirintäalueella ollee melkoinen meno :thumbup:

Mikeyx:n kommenttia odotellessa, kun GP ja lippuhinnat on vahvistettu :D
Mulla kävi ihan sama mielessä, ett nyt todellakin tarvittais joku orgin asijan tuntevista ulu-ulu-apinoista antamaan painavan lausuntonsa siitä että ensinnäkin liput on jo kaupan, ja toiseksi siitä että lippujen hinnat ovat mitä ovat. :D

Back