Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elikkäs busan oma vaihdenäyttö näyttää koko ajan 5. vaihdetta koska entinen omistaja asentanut siihen tre palikan ja emäntä tykkäis nähdä millä vaihteella ajaa milloinkin.
Mistä ja mikä kannattaa hankkia ja minkälainen projekti se on asentaa?
Niin ja jos jollain jäänyt ylimääräiseksi bussiin vaihdenäyttö niin saa tarjota!!
Ota se palikka pois ja vie osaavalle dynossa säätäjälle , näkyy vaihteet niinku kuuluu ja moottorin luonne muttuu noin 100x paremmaksi.
Enpä viitteis alkaa säädättämään kun on jo säädetty kommarilla lähteä espooseen asti samille.
195hv/175nm takarenkaalta,käppyrä dyno ketjussa talli puolella.
Ei poista.eikö commari poista rajoituksia ??
Entinen omistaja pyörän virittänyt,itse olen ja olisin vienyt Samille.Miksi niin on tehty?
(tätä ihmetellyt usein) kun se Gen2
oma ecu on monipuolisemmin/tarkemmin säädettävä,
vaihde näyttä, vaihto valo jne jää normalisiti tomimaan tehoja lähtee vähintään samat,
vähemän boxseja/liitoksia/vikamahdolisuuksi, lisäksi lisä boxsit maksaa
E: varsianiseen asiaan niin sitten tuohon näyttö juttun ei paljon vaihtoehtoja jää.
Ajelu ilman vaihde näyttöä,
tre pois rajoitin päälle, org näyttö toimii,
koitta jotenkin puukottaa johtosarjaa ja kykeä siihen sitten näyttö
millän valmistajalla tuskin valmista plug/play ko tilanteesen ratkaisua
,
Entinen omistaja pyörän virittänyt,itse olen ja olisin vienyt Samille.
Elikkäs busan oma vaihdenäyttö näyttää koko ajan 5. vaihdetta koska entinen omistaja asentanut siihen tre palikan ja emäntä tykkäis nähdä millä vaihteella ajaa milloinkin.
Mistä ja mikä kannattaa hankkia ja minkälainen projekti se on asentaa?
Tai sitten menet matalan aidan kautta ja ostat multa käyttämättömän, ehjän X-TRE-boksin, joka tekee samat mitä nykyinen, mutta säilyttää alkuperäisen vaihdenäytön toiminnassa =)
.....
.Oma pyörä säädettiin Ecueditorilla ja kokeiltiin sekä 5.kartta lukittuna (saman minkä TRE tekee), että vaihdekohtaiset kartat säilyttäen. Seossäädöt pidettiin kaikenaikaa samana eikä säätäjän mukaan aihetta seosmuutoksiin ollut. Jätettiin sitten lopulta vaihdekohtaiset kartat, kun pidin niitä parempana.Siis vieläkin joutuu jatkamaan ihmeteleyä miksi jotkut laittavat GEN2 malliin lisäpurkin,
tuossa edellä olikin jo hyvä testaus ehdotus tre pois kokeeksi,
tosin jos seostensäädöt on tehty tre päällä(oletetavasti on)
niin ne menee sytkän muuttuessa pieleen(liian arvaus rikkaalle)