B12
New member
Painepesuria en käytä itse koskaan mopon pesussa. Ei ole ollut tarvetta.
Aika samoilla linjoilla. Joskus olen maastomoposta huuhtaissut enimmät kurat vähän etempää sohottamalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Painepesuria en käytä itse koskaan mopon pesussa. Ei ole ollut tarvetta.
Onko kokemusta/tietoa, että osaavat pestä oikein? Mikä tahansa autopesula varmasti pesee pyörän kun lyö rahaa kouraan, mutta kuinka moni näistä osaa olla esim. ampumatta ketjuja paineella tai tiivisteitä moottorin sisään?
30v painepesurilla jokaista pyörääni.![]()
No se on juustiinsa näin [emoji1787]
ei kait se oikein käytettynä vaarallista ole.
Aina puhutaan että stefat hajoo ja laakerit menee rikki kun pesee painepesurilla. Mikäs on Sinun käsitys asiasta.
Espoonlahden Lippulaivassa oli parkkihallissa TI painepesurit (nythän paikalle rakennetaan parhaillaan uutta Lippulaivaa). 1€ per poletti ja sillä sai minuutin tai kaksi vettä. Juuri riittävän halpa etenkin alkukesän aikaan kun paljon hiekka- ja siitepölyä ilmassa. Sillä eurolla huuhtaisi hyvin nuo pölyt pyörän päältä vaikka päivittäin. Onkohan tällaisia euron polettipaikkoja missään. Suomenojan Shellillä on painepesurit, mutta poletti maksaa 4€ (tosin vettäkin saa kauan).
Matinkylän Iso-Omenassa on sama systeemi kuin Lippulaivassa oli.