mikkoyli
New member
Tähän en pysty laittamaan. Voisin lähettää jollekin joka haluaa kuvan Akralla tsi joka laittaa jonnekin niin että näkyy tässä. Facessa mulla on kuva ja videon pätkää.. Kuvia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähän en pysty laittamaan. Voisin lähettää jollekin joka haluaa kuvan Akralla tsi joka laittaa jonnekin niin että näkyy tässä. Facessa mulla on kuva ja videon pätkää.. Kuvia?
Tähän en pysty laittamaan. Voisin lähettää jollekin joka haluaa kuvan Akralla tsi joka laittaa jonnekin niin että näkyy tässä. Facessa mulla on kuva ja videon pätkää.
Joko muut ovat käyneet ajelemassa? Kävin testaamassa tänään. H2:n kobran näköisellä Akran sliparilla ilman killeriä se kuulostaa yllättävän hyvältä. Paukahtelee kun vaihtaa shifterillä. Moottori on makea ja vaihteisto parasta mitä on. Luiston- ja keulimisenesto toimii tosi luotettavan tuntuisesti. Silkinpehmeä käynti ja selvästi luonnollisempi kaasu kuin H2 SX:ssä. Välitys on tiheämpi ja kun painoa on paljon vähemmän sekä koko tuntuu paljon pienemmältä niin voima ja ketteryys tuntuu. Etuhaarukka on hyvä, mutta takaiskari oli surkea. Kurkkasin alle ja löytyy sieltä alapäästä varmaan paluuvaimennuksen säätö. Sitä tarvitsee reilusti lisää, mutta voisi se pintaherkempikin olla. Tietkin on kyllä routasia ja kuoppaisia, mutta paljon parempi pitäisi olla. Jokohan tähän saa
Öhlinsiä?
Jos vetää ylös samalla tavalla kuin alhaalla niin on kyllä tykki. Vääntöä on tosi hyvin 3500-4000 rpm kohdalla jo.
Parisataa kilsaa takana sisäänajossa vielä eikä hirveästi päässyt kokeilemann ajoa mutta ajoasento minulle hyvä, sifterissä vielä totuttelua ylöspäin vaihdettaessa, välillä menee nätisti välillä nykäyksen kanssa, penkki kohtalaisen kova, Rideology app ei taida keskustella tämän mallin kanssa, itse en ole saanut toimimaan eikä pyörän mallia löydy valikosta, lisää kilometrejä niin tulee enemmän tuntumaa pyörään.
Kyllä ZH2 kuuluu Rideologyn piiriin. Siinä on ihan pari kikkaa että pyörän ja älypuhelimen saa paritettua, katso appsistä tutorial kohdasta oikeat vaiheet ja järjestys. Olettaen että englanninkieli sujuu sen verran.
Itse olen tuolla omalla "karvalakkimallin" H2:lla sisäänajon ja eka huollon suorittanut, pikku palikkaa on tilattu ja dynoaika varattu...Tuossahan on Öhlinsi pikasäädöillä takana ja Showa edessä. Keulaa piti ruuvata löysemmälle mutta ahteri on toistaiseksi tehtaan jäljiltä. Voimaa on kiitettävästi alhaalta asti.
Miltä takaiskarin jousen jäykkyys tuntuu, onko kova vai pehmeä? Sääditkö sagin eli painuman ja paljonko piti laittaa esijännitystä sinun painolle? Meinasin ehkä tilata H2 SX:n Öhlinsin. Siinä ja H2:ssa on jousi 120 Nm/mm ja kun Z H2 on kevyempi niin ehkä se menisi 110 jousella. Toisaalta minä en ole keijukainen. Kattelin H2:n alle ja minusta geometriat iskarille on ihan samat.

Kyllä ZH2 kuuluu Rideologyn piiriin. Siinä on ihan pari kikkaa että pyörän ja älypuhelimen saa paritettua, katso appsistä tutorial kohdasta oikeat vaiheet ja järjestys. Olettaen että englanninkieli sujuu sen verran.
Itse olen tuolla omalla "karvalakkimallin" H2:lla sisäänajon ja eka huollon suorittanut, pikku palikkaa on tilattu ja dynoaika varattu...Tuossahan on Öhlinsi pikasäädöillä takana ja Showa edessä. Keulaa piti ruuvata löysemmälle mutta ahteri on toistaiseksi tehtaan jäljiltä. Voimaa on kiitettävästi alhaalta asti.
Puhelimen saa kyllä paritettua mutta siihen se ainakin minulla jää?
RIDEOLOGY THE APP is
compatible with the
following models.
Ninja H2 / Ninja H2 Carbon Model Year 19 or later
Ninja H2SX SE + only
Versys 1000 SE only Model Year 19 or later