Keskiryhmän kuskit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei tekeminen mitenkään pahalle vaikuttanut katsomon puolelta. Alkaa pikkuhiljaa kiinnostamaan tuo sadeajon harjoittelu itseäänkin, ei märällä ajo voi tylsempää voi olla kuin varikolla seisoskelu.

Älä osta sitten mitään käytettyjä kindersateisia. Aika huono paikka säästää. :D

Minun mielestäni siis.

En. Vaan ei mitään havaintoja sateisista, suosituksia/vinkkejä otetaan vastaan.

Noi contit toimineet mulla, tosin takanen näyttää kuluvan herkästi. Seos on kunnon monsuunipurkkaa.

Pirellejä välttelisin, kun vaativat lämpöä ja runtua huolella toimiakseen. Näin olen kuullut, ja käytetyillä Pirelleillä itsekin vetänyt perseelleen ihan naurettavasta vauhdista.

Dunloppeja ja Michelinejä nähnyt käytettävän ja kivisiltaa kanssa.

Asioista paremmin perillä olevat numeromarakatit tietänevät paremmin.

Noi contit toimineet mulla, tosin takanen näyttää kuluvan herkästi. Seos on kunnon monsuunipurkkaa.

Pirellejä välttelisin, kun vaativat lämpöä ja runtua huolella toimiakseen. Näin olen kuullut, ja käytetyillä Pirelleillä itsekin vetänyt perseelleen ihan naurettavasta vauhdista.

Dunloppeja ja Michelinejä nähnyt käytettävän ja kivisiltaa kanssa.

Asioista paremmin perillä olevat numeromarakatit tietänevät paremmin.

Pirelleistä kuulin ihan samaa varsin luotettavalta taholta.

Mulla on jotkut aika vanhat Pirellin sateiset toisilla vanteilla. Muutaman setin harjoittelin viime syksynä Alastarossa ja ei mitään pahaa sanottavaa. Vauhti jotain 1.45 molemmin puolin.

Oli kyllä jännä tutustua niihin, ku ikinä ennen nähnykkään moisia kumeja. Lämppärit ku otin pois, niin aikamoista purkkaa se pinta. Sormella pysty painamaan kunnon kuopan kuumaan renkaaseen.

Mulla on jotkut aika vanhat Pirellin sateiset toisilla vanteilla. Muutaman setin harjoittelin viime syksynä Alastarossa ja ei mitään pahaa sanottavaa. Vauhti jotain 1.45 molemmin puolin.

Oli kyllä jännä tutustua niihin, ku ikinä ennen nähnykkään moisia kumeja. Lämppärit ku otin pois, niin aikamoista purkkaa se pinta. Sormella pysty painamaan kunnon kuopan kuumaan renkaaseen.

Noi Contit tekee saman kymmenenasteisessa tallissa :D

Pääsinköhän sillä takasella tänä ja viime kesänä ees 80 kierrosta. Pitää kokeilla vähän eri paineita tai jotain...

Tai sit ajaa vain samoilla seteillä ku Nooa.

Ekat kiekat jännitti niin perkeleesti, mutta sitten joku tuli keula pystyssä ohi nelosen avauksessa, niin ajattelin, että ehkä täällä voi vähän vauhdikkaamminki mennä.

Alastaron uus assu on kyllä armelias vissiin aloitella.

Kaikkihan kuitenkin tietävät, mihin leikki ennen pitkää päättyy.

:D Eipä tarvii lämppäreitä viritellä.

Joku sillon muuten tais suositella varikolla alhaisempia lämpöjä, mutta ei mulla mitään säädettäviä härveleitä ole.

Mulla on sellaiset kolmeasentoiset ja se alin n. +60°C on ilmeisesti sellanen saderengaslämpö?

Eikö tollanen pehmea purkkakumi yhdistettynä siihen faktaan, että pinta on pelkkää "ritilää", ole epämääräinen ajossa...? Vai pitääkö renkaan runko tuntuman kunnossa?

Eikö tollanen pehmea purkkakumi yhdistettynä siihen faktaan, että pinta on pelkkää "ritilää", ole epämääräinen ajossa...? Vai pitääkö renkaan runko tuntuman kunnossa?

Mä pelkäsin, että se renkaan pintaa kuoriutuu ekassa avauksessa, mutta en saanu niitä kulumaan yhtään noissa vauhdeissa.
Ei ne kyllä mitkään letkun tuntuiset ollu ajossa. Tosi kova pito yllätti. En sit tiedä varottaako noi miten ennen ku lähtee alta..

Viitsiikö muutama rataveijari mitata, kuinka etäällä teidän kliparit on toisistaan (linnuntietä)?
Tupen päästä toisen tupen päähän. Ei oteta huomioon "tankopainoja", tai kaatumasuojia.

Toki tuohon vaikuttaa kulmat, mutta sais vähän osviittaa, että kuinka leveelle noi omat säätäis.

Itsellä mittaa 173cm ja reach samaa luokkaa.

Back