2021 Jäsenyydet myynnissä nyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BANDIT-R
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kauppaan korjattu tuo näppäily erhe.
2021 jäsenyys on voimassa vuoden 2022 helmikuun loppuun asti.

-Mikko

Kokeilis pidätttäytyä hetken aikaa tällä kertaa.

Edit: Eihän sitä jaksanu pidätellä ostoa edes vuoteen 2021 vaan 30.12 piti luovuttaa ja käydä kaupassa.

Viimeksi muokattu:
Täällä takarivin tarkkailija maksoi myös sen 30€..... :jippikaijee:
-Ei ollut eläkelläisalennuksia saatavilla...? :paikallatuulee:

Milloinkohan 2021 jäsenkortit ja Eurobikerin alennuskoodit tulevat. Pitäisi tehdä hankintoja :)

Milloinkohan 2021 jäsenkortit ja Eurobikerin alennuskoodit tulevat. Pitäisi tehdä hankintoja :)

Vanha jäsenyys voimassa helmikuun loppuun, jotta uutta korttia ei ennen maaliskuuta varmaan nähdä. Tai sitten noita aletaan rullata aikaisempaa nopeammin tänä vuonna.

Koodit voinevat tulla ripeämminkin.

Kokemusasiantuntijan näkemys.

Jäsenkorttien aineisto lähtee painoon lähes heti kun jäsenyyksien uusinnan myynti päättyy, eli maaliskuun alussa.
Siinä ryppäässä on valtaosa vuoden 2021 jäsenkorteista joten niiden kerryttäminen yhteen isoon erään helpottaa huomattavasti tuon asian hallitsemista.

Muistutuksena:
Jos foorumin ja kaupan käyttäjätilin sähköpostisoite on eri eikä kaupan profiilin lisätietoihin ole lisätty tietoa foorumin käyttäjätunnuksesta, jäsenyttä eikä siipiä saada päivitettyä foorumille eikä siten saada lähetettyä jäsenkorttia eikä Eurobikerin alennuskoodia.
Kiteytettynä > foorumin käyttäjätiedot ajan tasalle koska sen mukaan lähetetään kortit ja koodit

Viimeksi muokattu:
Sellasta oisin kyselly, ku kyllästyin tähän PöndePupuiluun, ja muutan takas "isolle kirkolle" reilun kk pääst.

Niin odotanko siihen/laitanko kauppaan uuden tulevan osoitteen/vai mitä teen?

Ku en haluu, et nää Ingåboende saa mun jäsenkortin ja rällästää ja ryyppää sillä sitten mun piikkiin :no:
Jos/kun se postataan tänne periferiaan, vasta muuttoni jälkeen :sad3:

Tää tuli mieleen, ku kirjauduin kauppaan ja hokasin, et siellä mun vanha osoite ajalt ennen pöndePupu uraa :blink:

Viimeksi muokattu:
Sellasta oisin kyselly, ku kyllästyin tähän PöndePupuiluun, ja muutan takas "isolle kirkolle" reilun kk pääst.

Niin odotanko siihen/laitanko kauppaan uuden tulevan osoitteen/vai mitä teen?

Ku en haluu, et nää Ingåboende saa mun jäsenkortin ja rällästää ja ryyppää sillä sitten mun piikkiin :no:
Jos/kun se postitaan tänne periferiaan, vasta muuttoni jälkeen :sad3:

Tää tuli mieleen, ku kirjauduin kauppaan ja hokasin, et siellä mun vanha osoite ajalt ennen pöndePupu uraa :blink:

Kunhan voorumilla on oikea postitusosoite niin olet kuivilla, turvassa ja hyvässä seurassa

Kun on näin ajankohtaista, niin miten olisi s-posti muistutus osoitteesta jne. kaikile 2020 jäsenille? Vaihtoehtoisesti Kerberos voi kiertää ovelta ovelle :D

Samalla myy jäsenyydet.

Kunhan voorumilla on oikea postitusosoite niin olet kuivilla, turvassa ja hyvässä seurassa

Niin mut jos mun osoite on, vain nyt tällähetkellä oikea! Mut väärä siin vaiheessa, ku te postitatte sen mun floppy ears whit no limits card ? :dunno:

Niin mut jos mun osoite on, vain nyt tällähetkellä oikea! Mut väärä siin vaiheessa, ku te postitatte sen mun floppy ears whit no limits card ? :dunno:

Voisit laittaa siihen osoitteen tilalle jo nyt heti jonkun huomiota herättävän tekstin isoin kirjaimin.
Se sattuu silleen kivasti allekirjoittaneen näköhermoon.
Sitten kun uuden kod.. mp-tallin osoite on hallussa niin päivitä vasta sitten uusi osoite niin ei pääse kortti lähtemään väärille teille.

Tänään oli moottorikerhojen jäsenmaksu-urakka. Kaikki on yksinään halpoja. Yhteenlaskettuna jo melkoinen summa. Mutta hienoa että on näitä moottorikerhoja joissa saa olla jäsenenä. ORG jäsenyys myös uusittu 2021

Back