Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Milloinkohan 2021 jäsenkortit ja Eurobikerin alennuskoodit tulevat. Pitäisi tehdä hankintoja![]()
Milloinkohan 2021 jäsenkortit ja Eurobikerin alennuskoodit tulevat. Pitäisi tehdä hankintoja![]()

Sellasta oisin kyselly, ku kyllästyin tähän PöndePupuiluun, ja muutan takas "isolle kirkolle" reilun kk pääst.
Niin odotanko siihen/laitanko kauppaan uuden tulevan osoitteen/vai mitä teen?
Ku en haluu, et nää Ingåboende saa mun jäsenkortin ja rällästää ja ryyppää sillä sitten mun piikkiin![]()
Jos/kun se postitaan tänne periferiaan, vasta muuttoni jälkeen
Tää tuli mieleen, ku kirjauduin kauppaan ja hokasin, et siellä mun vanha osoite ajalt ennen pöndePupu uraa![]()
Helkkarin hyvä että tuli ilmi... mullaki oli vanha asuinosoite kaupassa vaik täällä on oikeaKunhan voorumilla on oikea postitusosoite niin olet kuivilla, turvassa ja hyvässä seurassa
Kunhan voorumilla on oikea postitusosoite niin olet kuivilla, turvassa ja hyvässä seurassa

Niin mut jos mun osoite on, vain nyt tällähetkellä oikea! Mut väärä siin vaiheessa, ku te postitatte sen mun floppy ears whit no limits card ?![]()