ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tälläisen tein itse kopioiden muita toiminnalta. Tässä saa jätettyä kiristäjän oman jousen toimintaan mutta takarajaa saa säätää. https://ibb.co/G284cds Tuossa pultissa on läpireikä niin ei tarvi muokata sitä omaa liukutappia ja se pitää tuon kiristäjän oikeassa kulmassa. Kokeillaan! :respect:

Jep. Ton näkösiä noi on ollu. Varmaan toimii ihan hyvin.

Kyllähän noita vaikka kokonaisia kiristäjiäkin pystyy pyörittelee töissä. Tossa teräskiilan palassa on läpi asti kierre.
Muotoa ois voinu vähä hifistellä, mutta eipä omiin koneisii jaksa :;):

Voin tehä koko osan neljälläkympillä ja sisältää postin. Voin tehdä myös noita APEn mallisia jakoketjukiristimiäkin kunnon materiaaleista ja
Emission smog block levyjä viimeisteltynä. :) pistäkää yv jos tarvetta.

Ok.Mä selvitän oisko toi mitoitukseltaan käypänen 1100 zzr:ään.On mulla yksi rikkonainen josta tosin mitat sais otettua

Ok.Mä selvitän oisko toi mitoitukseltaan käypänen 1100 zzr:ään.On mulla yksi rikkonainen josta tosin mitat sais otettua

Varaosan numero on ainakin sama ZRX1100/1200 ja ZZr1100 ja monessa muussakin mallissa.
Pitäis sopia.

Voin tehä koko osan neljälläkympillä ja sisältää postin. Voin tehdä myös noita APEn mallisia jakoketjukiristimiäkin kunnon materiaaleista ja
Emission smog block levyjä viimeisteltynä. :) pistäkää yv jos tarvetta.

Toi APE:n mallinen jakoketjun kiristin vois olla kans ihan kiinnostava. Kumpi APE normaali vai Pro?

Näyttäs että niissä on erona materiaali ja kierteen tiivistys poksilla prossa ja o-renkaalla normaalissa?
Jos kopioisin tuon Pron, niin tekisin teräsrungon ja ehkä jotain 8.8 kovempaa pulttia. Tiivisteeksi o-rengas tai pieni narupoksi. Tuo perusmalli mulla on alumiinia.

Edit: Alumiinia kertovat tuon pro mallinki olevan että ei niissä taida juuri eroa olla.

Viimeksi muokattu:
Näyttäs että niissä on erona materiaali ja kierteen tiivistys poksilla prossa ja o-renkaalla normaalissa?
Jos kopioisin tuon Pron, niin tekisin teräsrungon ja ehkä jotain 8.8 kovempaa pulttia. Tiivisteeksi o-rengas tai pieni narupoksi. Tuo perusmalli mulla on alumiinia.

Edit: Alumiinia kertovat tuon pro mallinki olevan että ei niissä taida juuri eroa olla.

Näyttäis se kiristys ruuvi olevan hieman erillainen. Toi Pro versio näyttää viimeistellymmältä on myös melkeen tuplahintainen tohon perusmalliin verrattuna. Erilaisella kierteellähän saa hienosäätöä tehdyks jos haluais. Tiedä sitten, onks se millin osista kiinni, tuskin.:dunno:

Allright. Yoshimuran kaasarit rantautuivatten tänään. Pikku rakentelua ja tältä nuo näyttää nyt.Yoshi-kaasarit.jpg

Myin mun rexin jo vuosia sit mut tuli vastaan orkkispleksi jos jollakulla on tarvetta. Voin lähetellä tai nouto Kaarinasta...ei magsa mittää.

Noniin. Nyt kun kesältä vapautui muutama viikonloppu peruutusten vuoksi (Imatra, Moto GP) niin vois varmaan aloittaa ZRX meetingin suunnittelua. Kelläköhän mahtais sopia ja milloinkahan??? Niin ja missähän nähtäis??:jippikaijee::jippikaijee:

Vehoniemi?
Voisin myös hilata itseni muutaman vuoden tauon jälkeen kinkereihin.En ole ajanut kolmeen-neljään vuoteen kuin joku 500km. Kaippa pitäisi ennen reissua kaasarit tiskata,kun rökeltää. Anskattoo nyt kuinka ehtii ja löytyykö viitin tippoja kuinka.

Vehoniemi?
Voisin myös hilata itseni muutaman vuoden tauon jälkeen kinkereihin.En ole ajanut kolmeen-neljään vuoteen kuin joku 500km. Kaippa pitäisi ennen reissua kaasarit tiskata,kun rökeltää. Anskattoo nyt kuinka ehtii ja löytyykö viitin tippoja kuinka.

No mutta tämähän olisi loistavaa. Vehoniemi sopii ainakin mulle. Tällä hetkellä vapaita viikonloppuja mulla ainakin: La-Su 12-13.6, La-SU 10-11.7, SU 18.7, LA-SU 31.7-1.8 Mites muilla?

Ja mulla vapautui lisäksi La-Su 19-20.6 Juhalle tiedoksi jos sattuisi sopimaan.

Back