Batmanninja
MotOrg ry
Nyt olisi muutaman vuoden ikäinen kohtuu kilsoilla (n. 20tkm) oleva Zetor kiikarissa. Kovasti lueskellut aiheeseen liittyviä juttuja mutta enpä ole juuri mitään tyyppivikoihin liittyviä juttuja näistä löytänyt. Kertokaapas nyt onko näissä mitään erityistä mitä olisi syytä tsekata ennen ostopäätöksen tekemistä?
Niin ja mitä kaikkea pyörän mukana pitäisi tulla, jos kaikki tehtaalta tulleet romppeet on vielä tallessa. Luulisin, että työkalut (missä ne on?), käyttöohjekirja, huoltovihko, kahdet avaimet. Onko muuta? Niin ja jostain punaisesta avaimesta oli juttua, mikä se on?
Mites muuten tuo traction control, toimiiko se myös keulimisenhankaloittamislaitteena vai estääkö vain sutimisen?
Pyörälle myös tuntuu maistuvan bensa. Tämä tuli huomattua viime kesän reissulla, kun parempi puolisko ajoi Zetorilla ja itse Busalla. Aina tankatessa Zetorin säiliöön meni 1-3l enempi gasoa. Onko tuolle kulutukselle tehtävissä mitään esim. ECU:n optimoinnilla vai onko se ominaisuus, josta ei pääse eroon?
No punaista avainta ei ainakaan mulla ole 3..4 viimeiseen Kawaan tullut uutenakaan. Aikanaan oli sellainen punapäinen MasterKey. Jos arveluttaa, että avaimia jää maailmalle, kannattaa koodauttaa pyörä/avaimet huollon yhteydessä uudelleen. Työkalupussi pitäisi olla penkin/takakatteen alla.
Kulutus muuttuu tehoksi ja teho vauhdiksi....mun ecuoptimoinnit on kaikki lisänneet kulutusta.
Normitsekkaukset, kulutusosat, renkaat, lisävarusteet, huollot, vaihtoehtoiset laitteet kuumetta hillitsemään....