2021 Jäsenyydet myynnissä nyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BANDIT-R
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Propsit vaivannäöstä taustahenkilöille, mutta todettakoon, että sen reilun 15 vuoden aikana mitä täällä tullut pyörittyä, niin palstan "ATK"-taso on kyllä junnannut tasaisesti paikallaan :)

Mulla tulee vasta 9 vuotta täyteen, mutta oma näppituntuma on se, että palvelun toimintavarmuus on kyllä viime vuosina parantunut merkittävästi siitä mitä se oli tuolloin alkuun. En edes muista, milloin viimeksi olisi ollut käyttökatkoa, vaikka täällä jokseenkin päivittäin pyörin.

Teknisen toteutuksen yksityiskohtia en tunne, mutta kuvittelen että taustalla olevasta tekniikasta ei pintaa kiillottamalla saa enempää irti. Ja toisaalta kuitenkin ympyrät ovat sen verran suuret, että reippaampi uudistus muuttuu sen mittakaavan it-projektiksi, että siihen tarvitaan enemmän paukkuja kuin harrastuspohjalta kukaan pystyy irroittamaan.

Niin, minulla pelkästään positiivisia kokemuksia näiden 17 vuoden aikana. Läppärissä on tarra intel core i7 pro ja hyvin toimii. Vähemmän tässä on pulmia kun vaikka Nordealla. Uudistaminen ja muuttaminen itsetarkoituksena tyyliin Windows on ihan turhaa.

Positiivisia kokemuksia minullakin tästä foorumista. Tosin olen sitä ikäluokkaa, että nettifoorumeiden käytön olen aloittanut ennen somen keksimistä ja olen edelleen sitä mieltä, että näille perinteisille foorumeille on paikkansa. Kaikkea ei tarvitse viedä naamakirjaan tai muuten someen. Niistä vasta vaikeaa tiedon löytäminen jälkikäteen onkin. Ja mukavampi tällaista foorumityyppistä saittia on seurata. Ei toki haittaisi yhtään, jos foorumi toimisi vähän nopeammin ja tietoturva-asiat olisivat paremmalla tolalla.

Tuo kehittyneempi haku toimii kyllä hyvänä esimerkkinä.

Googlen haku toimii tälläkin foorumilla melkoisen hyvin.

Hieno kuva on eilen tulleessa jäsenkortissa.Kelpaa tuota taas esitellä,vaikka Hanxilla.:cruising:

Komeeta. Ylemmän viestin saa poistaa kun itse en pysty. Vastasi vielä toisen viestiin vaikka ei ollut tarkoitus. Kuitenki juu tattis kortista. Löysi perille ja tutun kaverin pyörä kuvassa.

Hei

Kuluneen kuukauden aikana ainakin oma Gmail on suodatellut osan monista jäsenasioita koskevista sähköposteista roskapostin puolelle.
Sinne päätyneitä käydään aika ajoin tarkistamassa ja pyritään hoitamaan teille vastaukset ja asiat kuntoon mutta joidenkin jäsenien kohdalla on mennyt muutama päivä reagoidessa.

Jos tuntuu että oma asia on kadonnut bittiavaruuteen, laittakaa uusi meili menemään.

Terveisin
Jäsenvastaava

Nyt vähän sylettää; eipä tullu tossa keskellä talvea mieleen, että kävis täällä utsimassa jäsenmaksujen perään. Nyt vasta havahduin asiaan kun alkaa olemaan ajokelejä ja vaikka viime vuonnakin olin jäsenenä niin maksan sit 15€ ylimääräistä. Jonkunlainen muistutus olisi kohdallaan varsinkin kun ei se jäsenmaksun hinta tipu vaikka maksais marraskuussa!

Nyt vähän sylettää; eipä tullu tossa keskellä talvea mieleen, että kävis täällä utsimassa jäsenmaksujen perään. Nyt vasta havahduin asiaan kun alkaa olemaan ajokelejä ja vaikka viime vuonnakin olin jäsenenä niin maksan sit 15€ ylimääräistä. Jonkunlainen muistutus olisi kohdallaan varsinkin kun ei se jäsenmaksun hinta tipu vaikka maksais marraskuussa!

Haha. Tulee siitä posteja, mutta tuppaavat menemään roskikseen. Jos foorumilla hengaa, niin tulee muistutusta.

Kakka homma.

Kerpele pakkohan se oli liittyä kalliimman kautta takasin ku emmie nyt sit ainakaa ihan vielä siihen varjoliitelyyn siirrykään kun löyty toi geeteeässä. :thumbup:

Back