PrivateeR
MotOrg ry
Nii mikä se valituksen aihe tarkalleen oli?Motoparkissa siitä ei valitettu, mutta Kymillä tuli jo mussutusta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nii mikä se valituksen aihe tarkalleen oli?Motoparkissa siitä ei valitettu, mutta Kymillä tuli jo mussutusta.
Nii mikä se valituksen aihe tarkalleen oli?
Sähköala ku ei oo mun vahvimpia aihealueita, ni minkäslaisia ratkaisuja porukat on omiin pyöriinsä rakennellu että on saanu kytkimen ohjaustankoon helposti? Itellä tällä hetkellä vain lampusta itsestään päällekytkettävä valo, mutta jos siitäki nyt aletaan parkumaan ni kai se on pakko jonku sortin kytkinhässäkkä virittää, ja sitä varten taitaa joutua uuden valonki ostamaan.
Ebaysta löytyy myös valmiita settejä, ei muistaakseni montaa kymppiä ollu? En tosin ite tilannu ku olin ostanu tarvikkeet jo aikasemmin...

Jokkiksen rataennätys parani puoli sekuntia ja tulin kakkoseksi.
Niki Tuuli pisti rataennätyksestä pois 0.2 sekuntia. Uusi rataennätys on nyt 1:15.63 Alastarolla.
Oma aika-ajo meni hyvin. Oma ennätys 0.3 sekunnilla 1:21.1 ja kierros oli aika täynnä virheitä. Kisassa mentiin todella lujaa. Jokkiksen rataennätys parani puoli sekuntia ja tulin kakkoseksi. Ville meni kyllä todella kovaa kyytiä ja vielä tasaisesti, propsit hänelle.
Huomenna pääseekin sit kokeilemaan sateella ajamista. Kokemusta on kokonaista 10 kierrosta![]()
Kyllä kiitos menee Tiialle, joka tsemppas, innosti ja opetti piikki-Hondalla ajavaa 14-vuotiasta ensikertalaistaNyt kurssin vetäjien nimet pöytäkirjoista. Meinaan PoS veti mulle, enkä kamppaile samoista sijoista.

Viitsitkö millään valaista että missä universumissa ja milloin tämä on tapahtunut?Jokkiksen rata enkka on 1.20.696
Viitsitkö millään valaista että missä universumissa ja milloin tämä on tapahtunut?