Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensin käytetään Insta360 Studio nimistä editoria kun 360 -video muunnetaan 16:9 muotoon. Sen jälkeen käytän sitten Adobe Premiere Elementsiä jolla olen editoinut jo muutaman vuoden.Mielenkiinnosta, tuleeko noista videoista miten raskaita, eli tarvitseeko tehomyllyn editointiin?
Juu tämä on itseasiassa aika hyvä arvo kun vertaan tohon DJI Osmo Action 1:een jolla kuvaan noin tunnin. Sitten pitää vaihtaa akku. Lämpimämmällä säällä kestää paremmin sekin.Kannattaa pidemmillä reissuilla huomioida että akku kestää n. 80min kuvauksen
Ensin käytetään Insta360 Studio nimistä editoria kun 360 -video muunnetaan 16:9 muotoon. Sen jälkeen käytän sitten Adobe Premiere Elementsiä jolla olen editoinut jo muutaman vuoden.
Insta 360 Studio on itseasiassa älyttömän helppo ja toimiva editori! Eikä koneelta vaadi senenempää tehoja mitä aikaisemminkaan.
.
Lopullisen videon editointiin käy tietysti mikä tahansa, vaikka Windowsin oma ClipChamp (joka tukee vain FullHD tasoista kuvaa). Luulen että sitä alkuperäistä Insta360 tiedostoformaattia (.insv ja .insp) ei editoi mikään muu kuin insta360 Studio.Aion itse kokeilla myös suositeltua Open Shot Video editoria.
Hankittu! FC-Motosta reilusti alle 300€. Nyt on mulla käytössä 2 kpl Insta360 kameroita. Mun DJI Osmo Action meni tälle herralle.muutenkin kehuivat että se insta360 rsolisi paras