Kernwaffe
New member
Mulla ainakin on samanlaiset.
EDIT: Mulla on muuten ne alkuperäiset liittimet ehkä jossain jemmassa jos jotain mittoja tms tarvii. Se, että löydänkö ne sieltä jemmasta, on ihan arpapeliä kyllä.
Kyllähän siitä apua olisi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ainakin on samanlaiset.
EDIT: Mulla on muuten ne alkuperäiset liittimet ehkä jossain jemmassa jos jotain mittoja tms tarvii. Se, että löydänkö ne sieltä jemmasta, on ihan arpapeliä kyllä.
Jos vikakoodien luku riittää, niin mikä tahansa toimii. Trumpassa on normaalit protokollat kuten autoissa.
Onkos jollain tietoa miten saisi molemmat ajovalot (lyhyet ja pitkät) palamaan samaan aikaan?
Tällä hetkellä palaa siis lyhyillä toinen ja pitkillä toinen+parkki tjsp.
Bomber foorumeilla oli ikivanha ketju missä mainittii vain että lisää yhden 5 napaisen vaihtoreleen penkin alle tyhjään kohtaan ja homma on siinä.
https://m.motonet.fi/fi/tuote/481865/Vaihtorele-12V-3040A-5-napa
Toimiikohan noin?
Tossa 1050 triplessä ne on aina toiminut yhtä aikaa. Noita 2004 sia näkee välillä toissilmäisinä.
Ilmeisesti jokin lainsäädöllinen juttu ollut tuolloin? Siellä oli yksi tyhjä vaihtoreleen paikka. Tuo numero 1 oli tyhjä.
Ei vaikutusta mihinkään vaikka laittoi tyhjään paikkaan releen.
Morjes! Kauhiasti kiinnostais tuommonen speed triple, yhtä kävin ajamassa ja totesin että tämmönen on saatava nyt heti aivan älyttömän hieno moottori
Kyseinen pyörä oli -03 mallinen 955i ja tommonen ois hakusessa, budjetti tuskin riittää 1050:seen...
Onko noissa vuosimalleissa jotain huomioitavaa, onko joku tietty mikä on ehdoton nounou? Toki jos jollain on tarjolla niin viestiä tulemaan, vaihdossa ois tyrkyttää ainakin toistaseksi 640 kotari, siitä lisää sitte yksityisesti.
itselle nounou on mallit ennen 05 vuosimallia.
oikeesti paras on 08 ja siitä eteenpäin. jossa muutamia 05 mallin juttuja korjattiin.
Todennäköisesti ne jutut on varmaan korjattu kun mittarissa rupee oleen rapia 50tkm? Vai mimmosista jutuista kyse ? Justiin tipahtanu myyntiin -05 mallinen 1050 sekä -06mallinen 1050 ja osuis jopa budjettiin朗 mutta ei väkisin viittis käsiä paskaan tunkea
Itellä oli reilut 60tkm ajettu -06 speed triple.
Muutama juttu siitä. Kannattaa pyrkiä ostamaan pyörä, jossa esim venttiilien tarkistus/säätö tehty eli merkintä siitä. Omassa piti ostella shimmejä kun tarkistin.
Takaiskarin linkut oli ihan jumissa. Neulalaakerit oli saaneet kuraa ja menneet aivan muusiksi.
Ite senkin laittelin. Eroa en kyllä juurikaan huomannutOvat aika pahasti alttiina kuralle etc.
Tyhjäkäynti alko oireilla. Korjaantu kun ostin hajottamolta koko läppärungon.
Joku säätöservomoottori kait oli rikki. Tai sitten TPS (Throttle Position Sensor)
Aika paljon tuli turattua tämän kanssa tuneEcun avulla.
Mittariston kaikki painikkeet eivät toimineet mulla. Tyyppivika. Kannattaa tarkistaa ostaessa.
Jarrut ei ole mitkään huippuhyvät, mutta kuten joku sanoi, kyllä niillä pärjää.
Ero 955 malliin on mun mielestä aika iso ja 1050 kannattaa ehdottomasti tähdätä jos budjetti antaa myöten.