Motoristo
MotOrg ry
Tuli jo mutta sisäänajossa, ens vkolla 1.huolto niin loppuu se mittariston valoshow…Milloin toimitus, ei näkynyt vielä PK-ajoissa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli jo mutta sisäänajossa, ens vkolla 1.huolto niin loppuu se mittariston valoshow…Milloin toimitus, ei näkynyt vielä PK-ajoissa![]()
Tuli jo mutta sisäänajossa

Tuli jo mutta sisäänajossa, ens vkolla 1.huolto niin loppuu se mittariston valoshow…
Diavel ”ostajan opas” gen1/gen2
Onko Dark ja Carbon etc -malleilla oikeasti muuta kuin pieniä ulkonäköeroja?
Ei
3. Erityiset tarkastettavat asiat
Ellet itse osaa ja tee hihnanvaihtoja ja venttiilien säätöjä niin niiden osalta kannattaa tiedostaa edellinen huoltoajankohta ettei rahanmeno tule yllätyksenä
4. Ecu, sliparit, putkistot ja käynti
Mun gen-1 koeajokokemuksen mukaan ”alakierrosten värinät” on aika vähättelevästi sanottu. Laitehan oli alle 3000rpm ihan puimakone. Että korjaantuuko tuo tosiaan eculla ja/tai sliparilla TAI gen-2 myötä?
Ecu säädöillä en tiedä mutta gen 2 on ihan sivistynyt noiden tärinöiden suhteen
5. Matka-ajo ja pitkät jalat
Itselläni on tarve myös ajella matkaa. Ja mulla on noin 190cm pitkän tyypin jalat, joten polvikulma jäi aika tiukaksi. Ymmärtääkseni näihin on saanut korkeampia touring-satuloita sekä jalkatappisarjoja. Ja pleksejä. Suosituksia, millaiset olisi hyvät olla?
Touring satulaa (40mm korkeampi) liikkuu tosi vähän käytettyjen markkinoilla, olen ennenkin suositellut hankkimaan vakion jonka kiikuttaa satulasepälle muutettavaksi ja verhoiltavaksi. tulee varmasti itselle sopiva ja saattaa jäädä jopa halvemmaksi. Pleksejä en ole kokeillut ollenkaan, tällainen pikku mies (173cm) pärjäsi euroopan turneen puutumatta.
6. Muuta olennaista ostoksille
Jotain muuta olennaista huomioon otettavaa, kun on ostohousut jalassa? Esim. jotain modauksia tai varusteita joita syytä välttää tai jotka vastaavasti olisi ihan must?
Jos matka-ajo viittaa turismiin niin Shadin laukkusarja pikakiinnikesysteemeineen on hiton hyvä.

Damn. Joo tuli vähän myöhään, mutta niin oli toki pikainen kyselykin.Onneksi olkoon hankinnasta. Olisit saanut lainaan hyvän setin laukkuja mutta nyt on varmaan myöhäistä, varsinkin kun laukut on täällä keski-suomessa![]()

-onhan siinä keltaiset vilkut: tummaa visiiriä kypärään niin helpottaa hetkittäisiin vieroitusoireisiin…Viimeiset 12 vuotta on tullut ajeltua erilaisilla KTM tuotteilla, nyt tein silleen tyhmästi että tilasin uuden V4 Diavelin.
Kai siihen silmä tottuu ettei pyörässä ole yhtään oranssia![]()
- Muuten en usko että aikaisempiin tuotteisiin tulee kaipuuta.
(kunhan ergonomia natsaa)!-onhan siinä keltaiset vilkut: tummaa visiiriä kypärään niin helpottaa hetkittäisiin vieroitusoireisiin…- Muuten en usko että aikaisempiin tuotteisiin tulee kaipuuta.
Onnea valinnan suhteen, ei ole joka kioskilla samanlaista laitetta parkissa- ei muuta kuin ajoa, twinien jälkeen erilailla käskettävä ja kunhan saa itsensä ”sisäänajettua” niin aiwwan parhautta tarjolla niin kaupunkicruisailuun, mutkateille kuin reissuunkin
(kunhan ergonomia natsaa)!