Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Renkaat sai kallisteltua laitoihin asti takaa ja edestä ja sitten alkoi nämä muut ongelmat.

Roikkumisen harjoittelu kannattaa aloittaa yläkropalla ja jättää vaikka ahteri penkkiin tai liikuttaa verrattain vähän. Rintamasuunta pitäisi saada käännettyä siten että osoittaa sisämutkaan.
Kuten jo aiemmin mainittu niin kello kannattaa harjoituksista jättää pois tai katsoa vaikka päivän päätteeksi vasta tulokset. Yllättävän isoja parannuksia saa aikaan sillä että keskittyy asioiden oikein ja paremmin tekemiseen kierrosajan parantamisen sijaan.
Itse katson kellosta yleensä puolenpäivän maissa jotain ja illalla sitten loput, muun ajan keskityn ajamiseen.![]()
Mä olen saanut hyvää palvelua alustahuolloissa Skog Racing'ltä Espoon Otalammelta. Ari Skogilla aika hienot referenssitkin...irtopamppuja on huoltanut aiemmin ainakin mielellään. Vastaa puhelimeen ja sähköposteihin....[emoji106]
Sano, että alkuperäisellä takaiskarilla ei tee mitään radalla, et se on luultavasti päästänyt myös paineet pihalle, varsinkin kun vm. 2005.
Kannattaisiko sijoittaa vanhan takaiskarin huoltoon menevät rahat parempaan ja täysin huollettavaan iskariin, esim. käytetty sopivan pituinen Öhlins, Bitubo tai K-Tech. Käytettyjä löytyy toisinaan ihan sopurahaan.
Kannattaisiko sijoittaa vanhan takaiskarin huoltoon menevät rahat parempaan ja täysin huollettavaan iskariin, esim. käytetty sopivan pituinen Öhlins, Bitubo tai K-Tech. Käytettyjä löytyy toisinaan ihan sopurahaan.
Se, mutta mistä niitä löytyy sopivaan hintaan täysin huollettuina?
Se, mutta mistä niitä löytyy sopivaan hintaan täysin huollettuina?
Itse ainakin näin hitaan ryhmän kuskina sijoitin sen 70€ vanhan iskarin huoltoon mielihyvin vs. uusi laatuiskari 700-1000€.
Ja perstuntumalla, näillä vauhdeilla sain kyllä rahoilleni vastinetta![]()
Itse ainakin näin hitaan ryhmän kuskina sijoitin sen 70€ vanhan iskarin huoltoon mielihyvin vs. uusi laatuiskari 700-1000€.
Ja perstuntumalla, näillä vauhdeilla sain kyllä rahoilleni vastinetta![]()
Eli ilmeisesti sinun pyöräsi iskariin tehtiin vain pelkkä huolto ja siinä on orggis jousi? Jos on näin, niin paraniko ajo-ominaisuudet paljon?
Aloin vaan miettimään, että kuinka merkityksellistä yleensäkin on vaihtaa se jäykempi jousi hitaan ryhmän vauhteihin?
Eli ilmeisesti sinun pyöräsi iskariin tehtiin vain pelkkä huolto ja siinä on orggis jousi? Jos on näin, niin paraniko ajo-ominaisuudet paljon?
Aloin vaan miettimään, että kuinka merkityksellistä yleensäkin on vaihtaa se jäykempi jousi hitaan ryhmän vauhteihin?
Minulla jonkin verran paino heittelee, mutta se on ylimmillään n 100 pinnassa ja alimmillaan n. 90 pinnassa. Yritän pitää tavoitteena, että tulevaisuudessa se olisi siinä n. 90-94 koko ajan, mutta se on helpommin sanottu, kuin tehty![]()