Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt tarvittaisiin apuja muilta, joilla on 2022 -> mallinen H2 SX. En saa pyörän vara-avainta pelittämään sitten millään. Manuaalin mukaisesti olen hivellyt vara-avaimella virtalukkoa eri paikoista mutta pyörä ei tunnu heräävän henkiin. Sillä varsinaisella FOB-avaimella pyörä kyllä pelittää.
Onko kukaan kokeillut vara-avainta mainittuun pyörämalliin ja saanut sen pelittämään? Jos näin niin mikä kohta virtalukosta on se mihin vara-avain pitää laittaa?Vähän epäilyttää onko tuo minun vara-avaimen chippi jotenkin viallinen vai onko taas vika käyttäjässä.
Foorumikeskustelun perusteella se on aika hankala ja ohjekirjan teksti huono.
Niinpä. FB:n H2 SX ryhmässä neuvoivat laittamaan vara-avaimen virtalukon alle, jossa se chippivastaanotin ilmeisesti sijaitsee tai virtalukon etuosaan. Kokeilen vielä näitä, kunhan pääsen pyörän luo.
Mutta edelleen peräänkuuluttaisin sitä onko joku onnistunut kytkemään virrat päälle vara-avaimella ja jos on niin miten toimit?
Itsekin testailin tätä taas eilen. Ei tuo:
https://h2sxriders.net/forum/viewtopic.php?t=3091
ohje toiminut.
Useiden kokeilujen jälkeen sain lopulta virtalukon henkiin vara-avaimella, kun pistin sen virtalukon etureunan alaosaan. Siis virtalukon ja mittariston väliin, ihan sen virtalukon alareunaan/keskelle. Em. ohjeen mukainen virtalukon painaminen 3s ei vaikuttanut mitään. Avain pitää käyttää oikeassa paikassa virtalukon etuosan alareunassa, jolloin kuuluu "kliks" ja valo syttyy virtalukossa ja se on käyttökunnossa. Oikean paikan löytäminen on haasteellista ja en saanut sitä edes joka kokeilulla pelaamaan. En haluaisi harjoitella tätä reissun päällä, kun FOB-avain on hävinnyt tai siitä on patteri (CR2032) loppunut.
Mutta en saanut edelleenkään avattua pyörän ohjauslukkoa vara-avaimella. Kun se on lukittuna niin vara-avain ei kytke virtaa päälle vaikka päällään seisoisi. Onko kukaan muu saanut ohjauslukitusta aukeamaan vara-avaimella. Pitää ottaa yhteyttä pyörän myyjään. On kyllä outoa, jos vara-avaimella ei saa lukittua pyörää käyttöön.
Sain lukittua ja avattua vara-avaimella ”rattilukon” muutaman kerran, mutta aika erikoista on että joka kerta se ei toiminut, vaikka kuinka yritti…
19.6.ois erittäin sopiva. Vielä kun lähtöpaikka ois n. 100 km länteen Stadista niin vielä parempi [emoji16]
Asiasta toiseen. Olen viemässä mun H2:n Motovillelle vuosihuoltoon heti juhannuksen jälkeen. Mun mopossa on sellainen vähän ärsyttävä ongelma että se kulkee nykien kierroksilla 2000-3000 2. ja 3. vaihteella. En ole vielä ehtinyt guuglettaa tästä ongelmasta. Juttelin Motovillen kanssa asiasta kun varasin huoltojan mutta ei hänelläkään oikein ollut mitään hyvää vinkkiä. Löpönä käytän 98:a joten tämäkään ei ole syynä. Onkos kellään mitään ajatuksia?
Vuosihuollon yhteydessä vaihdetaan molemmat renkaat ja laitatan alle Misukan Road 6 GT:t.
Eilen, 14:56itl
Noh, laitetaan tämä harrastustoiminnan piikkiin.Vikakoodi kertoo, että ilmaventtiilin virtapiirissä on toimintahäiriö, joko oikosulku tai avoin piiri. Minusta on hyvin epätodennäköistä, että pakoputkisto tuota vikaa voisi aiheuttaa muuten kuin asennuksen yhteydessä irtijääneen liittimen tai johonkin väliin rikki murjotun sähköjohdon kautta.
Tähän on tullut lisää tietoa. Vika johtuu siitä, että Vandemon Bimodal Titanium pakoputkessa O2 Eliminator anturi ei ole yhteensopiva 2022 ECUn kanssa. Syy minkä takia Vandemon myy reteesti pakoputkea yhteensopivaksi 2022 malliin, johtuu siitä, että Euroopassa on käytössä eri ECUt kuin USAssa ja Australiassa. Eli pakoputki toimii USAn ja Australian malleissa, mutta ei Euroopan. Vandemon selvittää nyt ECUn numeron perusteella ratkaisua asiaan.
Voisiko putkeen laittaa Lambda-anturin kierreholkin ja itse anturin, jolloin ongelma ehkä poistuisi?