Renkaat ulkomailta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja XX75
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

XX75

New member
Olen palannut mp harrastuksen pariin taas muutaman vuoden tauon jälkeen ja mietin että vieläkö kannattaa tilata renkaita ulkomailta mikä olis sellanen firma mistä kannattais tilata?

Olen palannut mp harrastuksen pariin taas muutaman vuoden tauon jälkeen ja mietin että vieläkö kannattaa tilata renkaita ulkomailta mikä olis sellanen firma mistä kannattais tilata?

Ihan oman kokemukseni mukaan täytyy kyllä katella hinnat juuri niille renkaille mitä on ostamassa. Kun yhdellä myyjällä esim on Micheliit halvempia kuin muilla ja taas Metzelerit kalliimpia, Ja toisella toisinpäin. Tuskin kenenkään kannattaa olla kaikissa halvin, vaikka ruokakauppamsinokset näin antavat uskoa.

Kokonaiskulut ratkaisee.
Paljon ne renkaat on maksanut, kun ne on pihassa.

Yksittäistä rengaskauppiasta on vaikea nimetä, kun hinnat vaihtelee.

Täältä tilasin viimeksi:
https://reifenversand.com/

Hinta oli n. 100€ per rengaspari halvempi mitä suomikauppiaalla. Kannattaa kuitenkin huomioida suomihinnan sisältävän asennuksen eli todellinen hintaero on hyvin pieni, jos et itse pysty renkaita asentamaan.

Michelinin renkaita aikanaan aina suosin varsinkin road kesti hyvin kilsoja ja pitoa riitti.

Ihan oman kokemukseni mukaan täytyy kyllä katella hinnat juuri niille renkaille mitä on ostamassa. Kun yhdellä myyjällä esim on Micheliit halvempia kuin muilla ja taas Metzelerit kalliimpia, Ja toisella toisinpäin.

Minulla juurikin sama kokemus, haluamiani ei välttis edes kaikilta saa ja täältä aina löytynyt ja selkeästi muita halvemmalla ja nuorella paistoleimalla: https://mprenkaat-store.com/?gad_so...MIjebwtZGYjAMVVVGRBR3N2idmEAAYAyAAEgLgXvD_BwE

Eikö todellinen hinta ole se kun uudet renkaat on pyörässä alla?

Eikö todellinen hinta ole se kun uudet renkaat on pyörässä alla?

On. Kokonaishinta on renkaat pihassa +2-4€ riippuen meneekö yksi olut vai kaksi kun vaihtaa.

Mitähän renkaita ootte tilannut kun Grip500 myy Dunlopin SportSmart MK3 ja Misukan Power 5 20-30€/srj halvemmalla kotiin toimitettuna 120/70 17 ja 190/55 17 koossa.  Muokattu viestiä kun yksi sana puuttui

Mitähän renkaita ootte tilannut kun Grip500 myy Dunlopin SportSmart MK3 ja Misukan Power 5 20-30€/srj kotiin toimitettuna 130/70 17 ja 190/55 17 koossa. 

Onko tuossa kirjoitusvirhe? 20-30 €/ sarja kotiin toimitettuna.

Noissa ulkomaan tilauksissa kantsii vielä huomioida se, että ilmoitetut hinnat verkkokaupassa ovat usein verottomia. Alvista tulee sitten myyntimaan mukaan sellaiset 20-25%% lisähintaa yksityiselle ostajalle.

Noissa ulkomaan tilauksissa kantsii vielä huomioida se, että ilmoitetut hinnat verkkokaupassa ovat usein verottomia. Alvista tulee sitten myyntimaan mukaan sellaiset 20-25%% lisähintaa yksityiselle ostajalle.
Okei toivottavasti ei koske tuota mp renkaat storea tilaan sieltä aika varmasti gummit.

Back