Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen palannut mp harrastuksen pariin taas muutaman vuoden tauon jälkeen ja mietin että vieläkö kannattaa tilata renkaita ulkomailta mikä olis sellanen firma mistä kannattais tilata?
Olen palannut mp harrastuksen pariin taas muutaman vuoden tauon jälkeen ja mietin että vieläkö kannattaa tilata renkaita ulkomailta mikä olis sellanen firma mistä kannattais tilata?
Ihan oman kokemukseni mukaan täytyy kyllä katella hinnat juuri niille renkaille mitä on ostamassa. Kun yhdellä myyjällä esim on Micheliit halvempia kuin muilla ja taas Metzelerit kalliimpia, Ja toisella toisinpäin.
Eikö todellinen hinta ole se kun uudet renkaat on pyörässä alla?
Paljon ne renkaat on maksanut, kun ne on pihassa.
Tuolta sais Metzellerin Z8 260€/pari.Minulla juurikin sama kokemus, haluamiani ei välttis edes kaikilta saa ja täältä aina löytynyt ja selkeästi muita halvemmalla ja nuorella paistoleimalla: https://mprenkaat-store.com/?gad_so...MIjebwtZGYjAMVVVGRBR3N2idmEAAYAyAAEgLgXvD_BwE
Tuolta sais Metzellerin Z8 260€/pari.
En tiedä mitä lähetyskulut sit mahtaa olla?
Sanoohan se tuolla: Toimitusaika keskimäärin 4-6 päivää. Rahti 24,95€ (1-3 rengasta).
Edit: Tietoa meistä osiossa...
Mitähän renkaita ootte tilannut kun Grip500 myy Dunlopin SportSmart MK3 ja Misukan Power 5 20-30€/srj kotiin toimitettuna 130/70 17 ja 190/55 17 koossa.
Niin paljonko mahtaa olla ne toimituskulut tuolta?Mitähän renkaita ootte tilannut kun Grip500 myy Dunlopin SportSmart MK3 ja Misukan Power 5 20-30€/srj kotiin toimitettuna 130/70 17 ja 190/55 17 koossa.
Entäs jos tilaa 4 rengasta(kaverikin tarttis)Sanoohan se tuolla: Toimitusaika keskimäärin 4-6 päivää. Rahti 24,95€ (1-3 rengasta).
Edit: Tietoa meistä osiossa...
Uusi rahti tulee eli ottaa sitten 6 kummia samantien.Entäs jos tilaa 4 rengasta(kaverikin tarttis)
Okei toivottavasti ei koske tuota mp renkaat storea tilaan sieltä aika varmasti gummit.Noissa ulkomaan tilauksissa kantsii vielä huomioida se, että ilmoitetut hinnat verkkokaupassa ovat usein verottomia. Alvista tulee sitten myyntimaan mukaan sellaiset 20-25%% lisähintaa yksityiselle ostajalle.