• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.
  • Osta liput tapahtumiin kaupastamme!

Alastaro 12.-13.7.2025 (La-Su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonezi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Myyn la ja su jäsenhintaiset liput nopeaan ryhmään.
/Jari
nollaviisinolla539916neljä

Haluisin osallistua 12.7 lauantaina Ajotaito2:seen. Kaupasta ei vissiin enää pysty ostamaan? Olisiko jollain myydä lippua? Mä en tiedä, miten tää homma toimii eli neuvokaa mua. :)

Mä voisin ostaa lipun lauantaille joko keskihitaaseen tai keskinopeaan. 0443002878. Kai 2:22 ajalla vois vielä keskinopean perällä mennä...

Haluisin osallistua 12.7 lauantaina Ajotaito2:seen. Kaupasta ei vissiin enää pysty ostamaan? Olisiko jollain myydä lippua? Mä en tiedä, miten tää homma toimii eli neuvokaa mua. :)
Hitaassa ryhmässä ja ajotaitokakkosessa on jonkun verran tilaa. Varikolla ilmoittautumisen yhteydessä myydään jäljellä olevat paikat. Eli 8.30 paikalle niin pitäis onnistua. Lippuja ei voi varata

EDIT: molemmat liput myyty

Tarjolla la & su nopean ryhmän jäsenhintaiset liput. Ei pysty eikä jaksa :boring:
Kohtuullisia tarjouksiakin otetaan vastaan.
o5o 555 6226 / Juuso

Hitaassa ryhmässä ja ajotaitokakkosessa on jonkun verran tilaa. Varikolla ilmoittautumisen yhteydessä myydään jäljellä olevat paikat. Eli 8.30 paikalle niin pitäis onnistua. Lippuja ei voi varata

Ok. Pitää siis olla ajoissa paikalla. Jos nyt ilmestyn sinne niin mistä löydän henkilön jolta voin ostaa lipun? Minkä hintainen se olikaan? Käykö korttimaksu? Monelta itse kurssi alkaa? Oliko bensa-asemaa lähellä?

^lue aloitusviesti tästä ketjusta + sen sisältämät linkit ajatuksella

Jos tulet paikalle omalla mopolla ajaen, kannattaa ostaa tankki täyteen lähimmällä asemalla, esim. Alastaron kylän Tebarilla, pakotteita uhmaten. Lähin asema riippuu vähän siitä mistä suunnasta saavut, Turun suunnasta tultaessa taitaa lähin olla ST1/Shell Oripään risteyksessä.

Ok. Pitää siis olla ajoissa paikalla. Jos nyt ilmestyn sinne niin mistä löydän henkilön jolta voin ostaa lipun? Minkä hintainen se olikaan? Käykö korttimaksu? Monelta itse kurssi alkaa? Oliko bensa-asemaa lähellä?

Itse olin viime viikolla ekaa kertaa ja mietin samoja asioita. Aloitusviestin postauksessa olevista linkeistä tosiaan löytyy hyvin vastauksia kysymyksiisi. Mutta lipun, jos niitä on jäljellä, voit ostaa ilmoittautumisen yhteydessä ja samalla kertoa kiinnostuksestasi Ajotaito 2:een. Viime viikolla siellä oli Motorgin teltta, jolle oli jonoa, ja sinne jonon perään kun liittyi, niin asia hoitui. Jos et löydä ilmoittautumispistettä, niin varmasti kuka tahansa osaa kyllä sinut sinne neuvoa. Korttimaksu kävi. Ajotaito 2 alkoi melkein heti ekan kuljettajakokouksen jälkeen.

Järkkärit löytyy motorg logoilla varustetulta teltalta ja usein myös mustat motorg hupparit/t-paidat päällä joissa lukee oranssilla staff tai crew. Paikanpäältä ostettuna lipun hinta on aloitusviestissä mainittu 110€. Korttimaksu. Kurssi alkaa heti ajajakokouksen jälkeen, kouluttajat ottavat oppilaista heti kopin ja kertovat missä aloitetaan. Lähin bensis kannattaa tarkistaa oman tulosuunnan mukaan vaikkapa google mapsista.

Meikä tulee jälleen kuvaileen orastavalla rutiinilla ainakin lauantain ajeluja, ja sunnuntainkin jos keliä piisaa. Teippaappa mopostasi rekkari piiloon, jos tuntuu siltä ettei se saa näkyä valokuvissa. Muilta osin keskity ajamiseen kuin meikää ei siinä kanttarilla olisikaan.

Nyt taas tyhmä kysymys: järjestetäänkö su 13.7 myös Ajotaito2:nen?
Minusta ovat olleet lauantaisin ainoastaan viikonloppuina.
Eiköhän tuosta saa vielä tarkempaa tietoa kun avaa postauksen ensimmäiseltä sivulta ja lukee aloittajan tekstin.

Nyt taas tyhmä kysymys: järjestetäänkö su 13.7 myös Ajotaito2:nen?

Ei, at2 järjestetään aina ajoharjoittelutapahtumien ensimmäisenä päivänä.
Näin siksi että seuraavaksi päiväksi voi jäädä harjoittelemaan opittuja asioita omatoimisesti levätyn yön jälkeen.

Moro!

Lauantaille haussa liputtajavuoro tai vaihtoehtoisesti lippu keskihitaaseen tai hitaaseen ryhmään. Parhaiten saa puhelimella kiinni OneljäOkasi209872 tai täällä yv.

Meikä tulee jälleen kuvaileen orastavalla rutiinilla ainakin lauantain ajeluja, ja sunnuntainkin jos keliä piisaa. Teippaappa mopostasi rekkari piiloon, jos tuntuu siltä ettei se saa näkyä valokuvissa. Muilta osin keskity ajamiseen kuin meikää ei siinä kanttarilla olisikaan.

Aiheeseen liittyen; poikani joka harrastaa valokuvausta saattaa tulla lauantaina piipahtamaan tapahtumassa. Kysymys; onko rata-alueella paikkoja jonne saa mennä valokuvaamaan? Varikolla luonnollisesti voi valokuvata vapaasti?

Back