Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myyn la ja su jäsenhintaiset liput nopeaan ryhmään.
/Jari
nollaviisinolla539916neljä
Voiko tuon lauantain lipun vaihtaa hitaaseen ryhmään?
Hitaassa ryhmässä ja ajotaitokakkosessa on jonkun verran tilaa. Varikolla ilmoittautumisen yhteydessä myydään jäljellä olevat paikat. Eli 8.30 paikalle niin pitäis onnistua. Lippuja ei voi varataHaluisin osallistua 12.7 lauantaina Ajotaito2:seen. Kaupasta ei vissiin enää pysty ostamaan? Olisiko jollain myydä lippua? Mä en tiedä, miten tää homma toimii eli neuvokaa mua.![]()
Hitaassa ryhmässä ja ajotaitokakkosessa on jonkun verran tilaa. Varikolla ilmoittautumisen yhteydessä myydään jäljellä olevat paikat. Eli 8.30 paikalle niin pitäis onnistua. Lippuja ei voi varata
Ok. Pitää siis olla ajoissa paikalla. Jos nyt ilmestyn sinne niin mistä löydän henkilön jolta voin ostaa lipun? Minkä hintainen se olikaan? Käykö korttimaksu? Monelta itse kurssi alkaa? Oliko bensa-asemaa lähellä?
Ok. Pitää siis olla ajoissa paikalla. Jos nyt ilmestyn sinne niin mistä löydän henkilön jolta voin ostaa lipun? Minkä hintainen se olikaan? Käykö korttimaksu? Monelta itse kurssi alkaa? Oliko bensa-asemaa lähellä?
Nyt taas tyhmä kysymys: järjestetäänkö su 13.7 myös Ajotaito2:nen?
Minusta ovat olleet lauantaisin ainoastaan viikonloppuina.Nyt taas tyhmä kysymys: järjestetäänkö su 13.7 myös Ajotaito2:nen?
Pääseekö varikolle perjantaina myöhään illalla vielä?ettei tarttis jäädä leiriytymään vikapuolelle porttia.
Nyt taas tyhmä kysymys: järjestetäänkö su 13.7 myös Ajotaito2:nen?
Meikä tulee jälleen kuvaileen orastavalla rutiinilla ainakin lauantain ajeluja, ja sunnuntainkin jos keliä piisaa. Teippaappa mopostasi rekkari piiloon, jos tuntuu siltä ettei se saa näkyä valokuvissa. Muilta osin keskity ajamiseen kuin meikää ei siinä kanttarilla olisikaan.