Ai katos, se olikin tuolla sivummalla jemmassa. Enköhän paikalle ilmesty.Päivämäärä on just otsikonkin mukaan se 15.4.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai katos, se olikin tuolla sivummalla jemmassa. Enköhän paikalle ilmesty.Päivämäärä on just otsikonkin mukaan se 15.4.![]()
Ei uskota, mutta tervetuloaJaapa - uskaltaakohan tällänen ujo ja hiljainen pieni tytönpallukka tulla mukaan![]()
...jos ehtii... Shellin mä löydän kyllä - uskokaa tai älkää...
Kun kadut on ainakin 90 % kuivia ja ei sada sekä on kohtuullisen valoisaa, tällöin katsotaan moottoripyöräilykelin vallitsevan.Moi, ilmoittaudun mukaan, kiva kun kokoontumispaikka on ihan kotipesän vieressä.
Keli näyttää näillä näkymin poutaiselta mutta kuinka paljon pitää kosteuden tiivistyä ennen kuin se on PK-ajojen määritelmän mukaan "sadekeli"?
Ei se mitään puhetta ollut viime kesänä. Se oli selviä tekoja, että herkät hipiät ei kärsisi sorasta asfaltilla...Mitä hittoa![]()
Siellähän on vielä talvi....
Paleltaa pelkkä ajatuskin....
Odotan että Masa käy ensin harjaamassa tiet puhtaiksi, kuten viime kesänä oli puhe![]()
Jos nyt laittaa renkaanlämmittimet päälle, pääsee Vappuna liikenteeseen..![]()
Emmätuukkaa - meenki kampaajalle...Ei uskota, mutta tervetuloaJaapa - uskaltaakohan tällänen ujo ja hiljainen pieni tytönpallukka tulla mukaan![]()
...jos ehtii... Shellin mä löydän kyllä - uskokaa tai älkää...![]()
Tuu ny vaanEmmätuukkaa - meenki kampaajalle...Ei uskota, mutta tervetuloaJaapa - uskaltaakohan tällänen ujo ja hiljainen pieni tytönpallukka tulla mukaan![]()
...jos ehtii... Shellin mä löydän kyllä - uskokaa tai älkää...![]()
![]()
Kaikille on tilaa, säätyyn tai sukupuoleen katsomattaJoko lähretään? Pitääkö olla passissa koko yö, notta mahtuu kyytiin?![]()
Voisin lähtee.
Mut mitä jos mopo likastuu?
Eihän ajeta lätäköihin eikä kuraan...
Kröhömm....viime keväänä taidettiin ajaaEihän me nyt sentään rossia ajeta...
Höpihöpi, ei se tukka siitä mikskää muutu, sitäpaitti sulla on kypärähuppu päässä ni sou notEmmätuukkaa - meenki kampaajalle...![]()
Ei se ihmettelemällä parane, mukaan siitä!Hmmm....![]()