• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

1. PK-Torstai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyviä mutkapätkiä oli reitille valittu, ja kiitos veturille sopivasta tahdista, ja muille matkaseurasta. Ensikertalainen viihtyi
sport05.gif

Huurrrrrrrrrrrrrkalikalikolikili.... Ei pitäs pysähtyy kesken reissun ni ei tulis vilu...
smile_org.gif

Tak ja ens kertaan!

Do dii - tän kauden eka PK takana. 43 mopoo parhaimmillaan, ihan hyvin eka reissuksi.

Kiitos Masalle vedosta, JuhaK:lle peränpidosta  ja muille seurasta.
Oli kiitettävän paljon uusiakin kasvoja - hienoa!

Ja reittimme tänään (Ruskeasannan Shell - Hyrylän Shell):

00a4b23d9750435883ace2cc316cb8e5.jpg

Ja muutama kännykkäräpsy

Ens kertaan.

Kiitoksia veturille hyvistä mutkista ja muille mukavasta matkaseurasta. Toivottavasti ehtis enskerrallakin mukaan.
sport05.gif

Kiitos Masalle hienosta reitistä. Ja kaikille muille seurasta. Kurvattiin vielä Mutterin kautta turhaan, kun rantsu oli jo tyhjä
smile_org.gif
Onneks Hampuris on auki myöhään... Ens vkolla uusiks!

Mä laitan niitä kuvia huomenna aamulla kunhan mä saan sen jonku mikäsenyoli valokuva-albumin tehtyy...
crazy.gif

Kiitoksia ajeluseurasta kaikille. Oli hauska kokemus ensikertalaiselle vaikka hurja meno vähä jännittikin  
blush.gif

Kiitokset veturille hyvästä reitistä ja kiitokset matkaseuralle. Sauna teki hyvää kolean ajelun päätteeksi.
062802moto_prv.gif

Kiitti Masalle kivoista mutkista
062802moto_prv.gif
. Ja onneksi takarengas kesti kotiin...
062802jumpie_prv.gif
olipahan lisää jännitystä matkassa    
ghostface.gif
. Ensi kertaan taas ja sit uudella takagummilla  
blush.gif

Kyllä se on vaan mukavaa tuo ajelu, vaikka vähän kylmä meinasi tullakkin. Masalle kiitos vedosta, ja kaikille muillekin seurasta  
062802jumpie_prv.gif

Noni, josko tää toimis, muutama yleiskuva:

*Kas näin*

Vaan miten tohon saa semmosen lyhyen linkin ai dount nou... Kertokaa joku ku tietää
smile_org.gif

Olipas mulla hassut ajelut; myöhästyin MINUUTIN (Holtsun mukaan) lähdöstä ja lähdin samaan suuntaan, mutta.... Nooo... minä sitten päätin ajella ihan ittekseni ja jotenkin ajauduin Lepsämän suuntaan, kun olin näpyilemässä naviin kotikoordinaatteja, kun..... vastaan alkaa tulla prätkiä... aivan pieniä pätkiä.... Eiku eiku.... .ORGastisen porukkaa selkeesti. Lapasia heiluu ilmassa kuin satiaisia portellin pikkujouluissa! Siitä mää heti ajoin tien sivuun ja kääntämään Pemua ympäri. Yksi herrasmies vinkkaa, että "TUOHON VÄLIIN" ja siihenhän mä änkesin! Kiitos ko. herrasmiehelle ja sitten menox! Meno ja reitti oli TOSI asiallista! Määki pysyin perässä. Taisitte ihavvaa mun takia hidastella? Koko remppa?
tounge.gif

Kiitos Veturille hienosta, mutta upeasta reitistä!
smile_org.gif
Routavaurioita piisasi, mutta mitäs niistä. Kelikin oli sopiva tekstiilikamoille. Yhtään ei selkäpanssarikaan hiostanut selkää.
smile_org.gif
Lisää tällaista!
062802jumpie_prv.gif

Tänks vaan kaikille osallistuuneille
smile_org.gif

Se on aina sydäntä lämmittävää, kun näkee uusia kasvoja ja tietenkin vanhat tutut talven jälkeen. Lämmin sydän ei kyllä lämmitä, kun lämpötila ulkona laskee nollan lähelle (siltä se ainakin tuntui).

Ajatuksena oli, että mennään ja ajellaan nätisti. Taidettiin onnistua asiassa ihan hyvin
tounge.gif

Seuraavalla kerralla sitten joku toinen vetää reissun torstaina. Mä otan porukan sitten taas toukokuun puolella tai vappuna, kun kaikki muut kännää... Vappuna on mukavasti kaduilla tilaa, joten reissua voisi alkaa pystyttämään sinne. Oliskos lähtijöitä?

wink.gif

-M

Back