Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä valo muistuttaa 690 supermoton valoa eikä yhtään honksin kyklooppi valaisintaYllä olevassa kuvasta tulee mieleen vähän CB1000R keulan osalta.
Joo plus + yks !On se kumma kun ei oo toi muotoilu käyny mielessä ollenkaan noitten kyhääjillä. Ilmeisesti trendit vaatii että tehdään tuommoisia teräväkulmaisia rakkineita...
Jotenkin tulee mieleen, että tuosta on otettu vaikutteita noissa Benelleissä ym.Raskaan näköinen "epämuotoiltu", kulmikas ja linjaton hässäkkä samaan tyyliin kuin benelli tnt tai aprilia tuono.
Hianoin tehdas taistelija ikinä!
![]()
Niin, molemmissa näyttäisi olevan kaksi pyörää, yksipuolinen takahaarukka ja keskivertokyykkyä vähemmän kuljetusmuoveja....Kyllä tuosta voi nähdä, että samoissa porukoissa on kahviteltu...
Joskus pelkkä käynti optikolla auttaaKyllä tuosta voi nähdä, että samoissa porukoissa on kahviteltu![]()
![]()
Veikkaan 25000.Veikkauksia Ducatin hinnaksi Suomessa... Oma veikkaus 19 500 € ? Kallis tosta varmasti tulee...
Ruma runko irvistelee naamalle ja pakoputki on vielä epäonnistuneemman näköinen viritys kuin Hondassa.Niin, molemmissa näyttäisi olevan kaksi pyörää, yksipuolinen takahaarukka ja keskivertokyykkyä vähemmän kuljetusmuoveja.
Onhan tuo Ducati nyt huomattavasti tyylikkäämpi kulkine ja suorastaan harmoninen kokonaisuus Hondaan verrrattuna. Tuo Hondan pakoputki ja lamppu on kyllä jotain ihan muuta...
Tuleekohan MP-messuille jo koeistuttavaksi. Harmi että itsellä ole tuollaiseen varaa...
No asennevammallehan minä en voi mitään. Itse suhtaudun asiaan objektiivisesti.Oikein kun silmällä katsoo![]()
![]()
![]()
Oikein kun persesilmällä tiiraa niin ei ole rinkelillä ja ripsipiirakallakaan mitään eroa
Ne makuasiat...Ruma runko irvistelee naamalle ja pakoputki on vielä epäonnistuneemman näköinen viritys kuin Hondassa.
Sittenhän sen näkee kun tuo on testattu muita nakuja vastaan, että missä mennään. Ulkonäön ja hinnan puolesta saa Ducati kyllä pitää virityksensä.
Kyllä noissa on selvästi paljon samanlaisia linjoja ja muotoja, kun oikein silmällä katselet.