Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttää paremmalta (=vähemmän japanilaiselta) tuosta kulmasta.
Mikähän sua oikein hiertää? Mitä tuo höpötys satulasta on?Sa ei jaksa jummarta ei ollu mulle suuri yllatys![]()
![]()
![]()
Ihanko satula on istumista varten... voi hyvänen aika![]()
![]()
![]()
Itselle tuo S4R oli suuri pettymys .. Myyjän ylistävät jumalaa suuremmat väännöt ja tehot loistivat poissaolollaan . Pyörään oli vaihdettu kokoputkisto ja hilavitkuttimet päälle. En maksaisi siitä "tehomalli" eurokasa lisähintaa muka monsteri voimamallista.S4R ja RS ovat hienoja pyöriä.
Mulla on alkanut maku pikku hiljaa hioutua ensi vuotta ajatellen ja mahdollisiksi vaihtoehdoiksi on noussut juuri s4r ja yllätyskortti kotomutki 1200 sport mitä en ole koeajanut.
JUST JUST. Alan ymmärtää henkilöitä mitkä ampuu naapurin Mansikin pellolta hirvenä todeten etten mää voinu tietääTäytyy myöntää, että meinasin lätkäistä vielä FZ1-N:kin kuvan tuohon kolmikkoon. Jokaisessa pyörässä on samankaltainen perä ja kyytiläisen istuin, samankaltainen etulokasuoja, melkein samanlainen mittariston kotelointi, samanlainen "nojauskulma", samanlainen etuvalo...Objektiivisuutta tai ei, itsehän ole ajanut kummallakaan merkillä. Toki täytyy myöntää, että Ducati kiehtoo enemmän kuin Honda. Ne makuasiat...
juuri näin. ei pyörä ole samannäköinen jos siinä on kaksi rengasta ja ei katteita. mutta tuntuu porukka olevan sillä liikenteessä mitä on jaettu isolla kauhalla. jotkut ottaa parran silloin kuin aivoja jaetaan...JUST JUST. Alan ymmärtää henkilöitä mitkä ampuu naapurin Mansikin pellolta hirvenä todeten etten mää voinu tietääTäytyy myöntää, että meinasin lätkäistä vielä FZ1-N:kin kuvan tuohon kolmikkoon. Jokaisessa pyörässä on samankaltainen perä ja kyytiläisen istuin, samankaltainen etulokasuoja, melkein samanlainen mittariston kotelointi, samanlainen "nojauskulma", samanlainen etuvalo...Objektiivisuutta tai ei, itsehän ole ajanut kummallakaan merkillä. Toki täytyy myöntää, että Ducati kiehtoo enemmän kuin Honda. Ne makuasiat...![]()
Nimenomaan juuri näin. Tiivistit asian yhteen lauseeseen, kun minä jouduin kirjoittaman romaanin ja pistämään vielä kuviakin tueksi......ei pyörä ole samannäköinen jos siinä on kaksi rengasta ja ei katteita...