Omassa (X-11, sama putkisto kuin XX) Delkevic 4-2 pakosarja ja Yoshimuran "pitkät pöntöt).
Delke sopi paikoilleen ihan hyvin, ainoastaan vaihteiston takapuolelle tulevan korvakkeen reikää joutui viilaamaan hieman ovaaliksi jotta pultti sopi paikoilleen. Oma pakosarja taitaa olla jokin "gen1" koska kollektorin jälkeinen haara vaimentimien väliputkille on hieman erilainen kuin tuossa nykyisessä mallissa, uudemmassa on myös lambda anturin kierre joka tuosta vanhemmasta puuttuu. Jouset vaihdoin laadukkaampiin Yoshimuran jousiin heti kättelyssä, alkuperäiset tuntuivat aika heppoisilta.
Ostaisin uudelleen Delken tuotteen.
Erilaisia vaimentimiakin olen kokeillut, Yoshimurat olivat ensimmäiset, kohtuullisen matalat äänet ja killereiden kanssa todella maltilliset. Pidemmät reissut (baltiaan) olen ajanut killereiden kanssa.
Seuraava kokeilu oli DanMoton GPstyle rosterit, hetken aikaa olivat kiinni, liian raaka ääni ja muistaakseni killereitä ei ollut saatavilla, myin pois. Kolmas kokeilu oli DanMoton Carbonit, äänellisesti menivät Yoshimurien ja GPstyle pönttöjen väliin, noihin on myös killerit mutta niiden kanssa tuntui jotenkin tukkoiselta. Äänet kylläkin kohtuulliset. Palasin takaisin noihin Yoshimuriin ja ne ovatkin olleet kiinni pitkään.
Omaan silmään tuo tuplapönttö vaihtoehto on ainoa oikea.
Btw, Yoshimura on ollut ainoa jossa "väliputkessa" yläasennon talla keskiseisontatuelle, DanMotoille sen joutui tekemään itse.