Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi ne sitten piti vaihtaa ?Ei mikään mahdoton homma kova purkaminen vaan tulpilla oli ajettu se 12tkm et aika turha vaihto kun makso 140€ mut eipähän tartte niistäkään murehtia.
1.ja4.sylintereitten pakovenoihin ei kajottu muuten kaikki loput 12kpl säädettiin ja imut vähän tolen yläkanttiin että josko lähtee menee taas pienemmäksi 0.15-0.18 väliin on nyt imut.Sinä joka noita lukemia kyselit niin sullakin näytti olevan imut järestään 0.13 ja oliko yks 0.1..
Taitaa käydä kaasarimallin XX laihalla kun kevyesti nypyttää pintakaasulla ajellessa varsinkin 4, 5 ja 6 vaihteilla 3000 - 4000 kierroksen välillä. Ryypyn tarjoaminen tasaa kyytiä. Lähtee hyvin käyntiin kylmänä ja kuumana. Hankin pelin hiljan ja edellisen omistajan mukaan mm. ilmanputsari ja tulpat tänä keväänä uusittu. En ole tätä vielä tarkistanut.
Tuli mieleen että voisiko kylmillä keleillä olla kuinka paljon vaikutusta laihalla käymiseen? Ne muutamat lenkit mitä on tullut ajeltua on lämpötila ollut jotain 5 ja 10 asteen välillä. No toki kelien lämmetessä tämän mahdollinen vaikutus selviää...
Voihan olla että ilmanputsariksi on asennettu jokin paremmin virtaavakin. Onko kokemuksia orkkis / tarvikesuodatinten vaikutuksesta käyntiin? Onko niissä huomattu eroja?
Eikös mahdollinen imuvuoto jossain antaisi jotain merkkiä itsestään muillakin kierrosalueilla? Jostain luin että 98:lla ajaminen vähentäisi nypytystä vs. 95 bensa. Liekkö hevosmiesten juttuja?
Saako -06 böördiin vaihdettua jarrupalat ereen irroittamatta satuloita?
Saako -06 böördiin vaihdettua jarrupalat ereen irroittamatta satuloita?
Kyllä mä olen ollut siinä uskossa että pyörä keskiseisontajalalla/pukilla ja tikku/korkki kierretään pohjaan öljyn pitaa tarkistettaessa näin olen vaihtanut öljyt aiempaan hondaani tähän cebariin vaihdatin liikkeessä enkä ole tarkistellut pintaa.