G
Guest
Guest
Onko kellään tietoo? Vaikka uudempaakin.
Milloin on tulossa?
Milloin on tulossa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minäkin olen kuullut samansuuntaisia juttuja, eli ensi vuodelle uusi lintu olisi tulossa. Konetta hieman päivitetään ja massaa kevennetään, mutta suurimmat muutokset olisivat tulossa alustapuolelle. Jopa kauppiashuhuina olen kuullut, että sen hinta asettuisi jonnekin 22 t€:n tienoille...Kevään huhu vapun tienoilla kertoi että uuden mallin tuotanto alkaisi jo elokuussa. Mutta tiedä näistä sitten...![]()
Joskus talvella jo näkyi kuvia uudesta XX:stä, joka oli nykyistä kyykähtävämmän oloinen.Minäkin olen kuullut samansuuntaisia juttuja, eli ensi vuodelle uusi lintu olisi tulossa. Konetta hieman päivitetään ja massaa kevennetään, mutta suurimmat muutokset olisivat tulossa alustapuolelle. Jopa kauppiashuhuina olen kuullut, että sen hinta asettuisi jonnekin 22 t€:n tienoille...Kevään huhu vapun tienoilla kertoi että uuden mallin tuotanto alkaisi jo elokuussa. Mutta tiedä näistä sitten...![]()
Olisko nuo tilastot jossain nähtävissäHyvin muuten menneet kaupaksi tän vuotiset, eniten rekisteröity pyörä jälleen, mahtoko olla n.180 kpl jo huhtikuuhun mennessä
Uusimmassa Bikessa ainakin.Olisko nuo tilastot jossain nähtävissä?![]()
Missä noita VTR kuvia onVeturista oli "kuvia" viime vuonna kuten xx:stäkin.
Netissä niitä viime syksynä pyöri, en vain nyt muista missä. Ja oli toisessa kotimaisessa lehdessäkin, taisi olla Bike. Pitää kaivella kun ehtii.Missä noita VTR kuvia on![]()
-C9B5R4-