• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

1200 XX

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Onko kellään tietoo? Vaikka uudempaakin.
Milloin on tulossa?
nixweiss.gif

Kevään huhu vapun tienoilla kertoi että uuden mallin tuotanto alkaisi jo elokuussa
eek.gif
. Mutta tiedä näistä sitten...

Kevään huhu vapun tienoilla kertoi että uuden mallin tuotanto alkaisi jo elokuussa  
eek.gif
Minäkin olen kuullut samansuuntaisia juttuja, eli ensi vuodelle uusi lintu olisi tulossa. Konetta hieman päivitetään ja massaa kevennetään, mutta suurimmat muutokset olisivat tulossa alustapuolelle. Jopa kauppiashuhuina olen kuullut, että sen hinta asettuisi jonnekin 22 t€:n tienoille...

eek.gif
Minäkin olen kuullut samansuuntaisia juttuja, eli ensi vuodelle uusi lintu olisi tulossa. Konetta hieman päivitetään ja massaa kevennetään, mutta suurimmat muutokset olisivat tulossa alustapuolelle. Jopa kauppiashuhuina olen kuullut, että sen hinta asettuisi jonnekin 22 t€:n tienoille...
Joskus talvella jo näkyi kuvia uudesta XX:stä, joka oli nykyistä kyykähtävämmän oloinen.
Toivottavasti toteutus ei ole sellainen eikä hintakaan olisi 22 k€
confused_orig.gif

Luulis tuon tän vuotisen käypäsen hinnan kielivän siitä että kyllä sieltä jotain muutoksia ensvuoden malliin tulee  
nixweiss.gif

Hyvin muuten menneet kaupaksi tän vuotiset, eniten rekisteröity pyörä jälleen, mahtoko olla n.180 kpl jo huhtikuuhun mennessä

Samat Photoshop kuvat levis jo vuosi sitten
confused_orig.gif

Löytyiskö jostain ihan faktaa asiasta?
Kiinnostais kovasti -05 kesää ajatellen.

juu vanhojahan noi kuvat oli...lehtien sivuillakin ollu jo monet kerrat...äkkiseltään en löytänyt uudempia kuvia enkä mitään muutakaan uudempaa infoa asiasta...
withstupid.gif

Täytyy vaan odotella....säästäminenhän on jo alkanut...heh...

Jos sopii laajentaa keskustelua niin onko kansalla tietoa/huhuja/arvailuja muiden ensi vuoden Honda uutuuksien osalta. Blade tuskin uusiutuu, ehkä uusi väri, mutta kiinnostaisi tietää olisiko esim. VTR menossa kokonaan uusiksi???

-C9B5R4-

Veturista oli "kuvia" viime vuonna kuten xx:stäkin. Eipä vaan tälle vuodelle kumpaakaan näkynyt.

Tosiaan huhu uuden mustarastaan hintatasosta on tuo reilusti yli 20k€...

Back