Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkuperäinen putkihan taisi kuumentaa liikaa takarengasta ja on ilmeisesti pituuden/muodon osalta hankala tehon/väännön osalta. Voisivat taas seuraavaan superbikeen asettaa putkenpäät takakatteen alle, niin ei tarvi sitten tehdä näitä nykyisenkaltaisia purkkavirityksiä wsbk vehkeisiin. Toki Akrapovicin wsbk-putki on hieman nätimpi kuin tuo ylläoleva.
Samaa mieltä. Minusta nykytrendi tehdä takapäästä mahdollisimman "tyhjä" on tullut tiensä päähän (toivottavasti). Jopa omassa Multistradassa ei penkin alle tahdo saada tungettua edes tupakka-askin kokoista esinettä ja kysymys ei ole mistään kisavehkeestä.Alkuperäinen putkihan taisi kuumentaa liikaa takarengasta ja on ilmeisesti pituuden/muodon osalta hankala tehon/väännön osalta. Voisivat taas seuraavaan superbikeen asettaa putkenpäät takakatteen alle, niin ei tarvi sitten tehdä näitä nykyisenkaltaisia purkkavirityksiä wsbk vehkeisiin. Toki Akrapovicin wsbk-putki on hieman nätimpi kuin tuo ylläoleva.
Samaa mieltä. Minusta nykytrendi tehdä takapäästä mahdollisimman "tyhjä" on tullut tiensä päähän (toivottavasti). Jopa omassa Multistradassa ei penkin alle tahdo saada tungettua edes tupakka-askin kokoista esinettä ja kysymys ei ole mistään kisavehkeestä.
Mun mielestä taas noi penkin alla olevat putket on
a) rumat
b) epäkäytännölliset
c) Painavat
d) Painopisteen kannalta väärässä paikassa.
Plussapuolena penkin alla ne putket on kyllä kaadossa hyvin suojassa.
Joo, itsekkin tykkään siitäToki Akrapovicin wsbk-putki on hieman nätimpi kuin tuo ylläoleva.
Jos et ole ajanut Ducatin superbikella ja mieluummin ulkomailla niin et voi ymmärtääkään sitä. Se määrä peukutusta jonka tuolla vehkeellä kanssaliikkujilta saa on jotain käsittämätöntä. Tai se että Italiassa poliisit pysäyttää sut ottaakseen kuvan moposta. Ja että Suomessakin suurinpiirtein joka kerta tankatessa joku teinistä vaariin tulee kysymään että mikäs toi on kun kuulostaa niin hienolta ja näyttää upealta.
Sekä että Panigale on V2 superin todennäköinen joutsenlaulu.
Jep, minun maailmani on Ducatin punainen. On ollu Bladea, kilogixxeriä, Kawaa, S1000RR... - niistä kukaan millään tavalla jaksa kiinnostua. Riittikö perusteluiksi vai ajattelitko vielä itkeä Ducatiketjussa jotain?
Voinee olla hölmö kysymys,mutta silti leijona päissäni kysyn....Miksi puntaroidaan ,että ostanko perus version tahi S mallin,miksei kukaan harkitse R mallia .elikkä onko kaksi edullisempaa mallia monikäyttöisempiä tai jotain.(aika lähellään s malli tulee kustantamaan akran rännillä etc versus ärrään...).....
Ei tartte arvata onko toi putkisto tehty insinöörin vai muotoilijan ehdoilla.![]()
Jos panigale on sun kirjoissa ikoni, niin mikäs toi 916 (johdannaisineen) sitte on?Onhan 1199 tosi hieno pyörä en mä sillä, mutta ei ihan (lähellekään) samassa liigassa maestron kanssa.
Voinee olla hölmö kysymys,mutta silti leijona päissäni kysyn....Miksi puntaroidaan ,että ostanko perus version tahi S mallin,miksei kukaan harkitse R mallia .elikkä onko kaksi edullisempaa mallia monikäyttöisempiä tai jotain.(aika lähellään s malli tulee kustantamaan akran rännillä etc versus ärrään...).....
Minusta ei kummankaan, on kyllä semmoinen häkkyrä. Ei auta vaikka kuin perä olisi tyylipuhtaan pieni. Mutta en ole vieläkään Panigale-fani vaikka 1299 on varmastikin tajuttoman mahtava pyörä. Ikoni? Ei vielä minun mielestä.
Sulla on kohtalaisen porno kalusto itselläsi. Mutta maku osin eri. Esim S1000RR pidän raivopäisen hyvänä. HP4 kokemusta ei ole, mutta taas sitten laitettuista ratalaitteista vähän. Mutta silti S1000RR oli mulle tavattoman tylsä pyörä. Mahtava ajaa, mutta varikon ollessa niin täynnä niitä ettei omaansa löydä, ni laitoin pois.
Makuasioita nää kai pitääkin olla.
No mulla se kaatu hintaan. Jälkikäteen on vähän harmittanut mutta minkäs teet. Noilla lisävarusteilla mitä aluksi ässään raksin hinta oli karvan vajaa 40. Se tuntu niin isolta summalta laittaa prätkään että ärrän 48 oli jo utopistinen. Mutta sitten menin sen putken vielä myöhemmin tilaamaan...
Ens kerralla pitää yrittää kurkottaa korkeammalle. Ja se tulee olemaankin aika paljon helpompaa. Kiukkupäissäni olen tehnyt päätöksen että mopojen osalta mun verot on ainakin ajoneuvoveron ominaisuudessa tähän maahan makseltu.
Tuosta uuden Superleggeran thriidistä päädyin Desmo-Racingin sivuille ja vastaan tuli:
http://www.desmo-racing.com/en/kit-...99-1299-ducati-panigale-xml-245_413-3380.html
Täytyy kokeilla suht järkihintasena lisäjäähdytyksenä. Odotetaan nyt ensin Eicma ja varmistetaan ettei L4 tule vielä. Sitten vasta tilaa-nappulaa.
