Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Emmä jaksa tuollaista huomiota herättää ja varmaa se on että 90% kansasta se ääni ärsyttää.

Mutta se loppu 10% saa äänestä hallitsematonta eteen ottoa![]()

Onnittelut vaan mahtavasta prätkästä ja pidä vain ne killerit pois niistä putkista ku ei mun miälestä yhyreskää ducatis oo ollu liian kovat äänet mitä oon kuunnellu täs vuasien saatos
Ihmetyttää välillä miten Luigi on saanu panin homologioitua ( 106db), kun esim 998 on 95db..( vakioputkilla)Kiitos vaan. Mutta sen verta monta ajoharjoittelupaikkaa tässä on jo itseltäni mennyt vuosien saatossa alta, että äänistä tingin jotta ajo voisi jatkua. Valitettavasti tämänkin Ducatin melujen fanit lasketaan Suomessa sadoissa, maksimissaan tuhansissa. Loppuja se ärsyttää. Joten killerit tulee, mä en omalta osaltani halua olla hankaloittamassa harrastuksiani. Tai jos killerit ei riitä säädyllisen äänen saamiseksi, jopa vakioränni.
Asensin killerit ja käänsin kaavion. Soundeja: http://youtu.be/ktXSgjURbGs
Jonkun verran hiljeni, mutta uskokaa, ei mene vahingossa pölynimurin kanssa sekaisin killereilläkään. Käviskö vähä ajamassa?

Ei varmaan kuulostaa yhtään hyvältä torvi auki vetäessä...![]()
Eikö suomessa ole db-rajoja radoilla?Radalle toki poistan noi. Äsken kävin mopolla Motonetissa ja Gigantissa. Käsittämättömän paljon vaimeni mökä. Tosi jees, vaikka ei se missään nimessä tosiaan hiljainen ole vieläkään. Kerran vähä avasin ja heti oli 170 lasissa, lopunaikaa pintakaasulla putputellen.
On. Minulle on sanottu, että pyörän pitää olla hiljaisempi kuin topfuel-dragster ja havunneulaset eivät saa tippua puista kun ajaa.Eikö suomessa ole db-rajoja radoilla?
Eikö suomessa ole db-rajoja radoilla?
Ahvenistolla 95dB paitsi parina melupäivänä kesässä. Motoparkissa ohiajomelu muistaakseni 96 tai 97dB paitsi melupäivinä ja muilla radoilla käytännössä 110dB.

Onko Ducati kieltänyt vai kuinka ei löydy yhtään kadulla kuvattua "omistaja arvostelua"? Vai onko kyseessä vaan niin täydellinen laite ettei kuskit ehdi kameroillaan leikkiin Ei ole ainakaa Alastarolla tai Kemoralla mittareita näkyny. Onko tää semmne fiilispohjanen mittaus?
Sorry semisti offtopic.
Hyvältä kuulosti killereillä toi clippi, vaik oliki killerit![]()
Onko Ducati kieltänyt vai kuinka ei löydy yhtään kadulla kuvattua "omistaja arvostelua"? Vai onko kyseessä vaan niin täydellinen laite ettei kuskit ehdi kameroillaan leikkiin![]()