1299 Panigale

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Poistettu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
P

Poistettu

Guest
Viimeksi muokattu:
Kyllä messuilla tätä pitää käydä ihailee....Odotus on kovempi kuin tuota vihreätä:p
 
Eiköhän se näytä jotakuinkin samanlaiselta kuin 1199 Panigalekin. 100cc lisää koneessa ei hirveästi ulospäin näy.
 
Minusta 1299 näyttää jotenkin paljon paremmalta kuin 1199. Leveämmältä ja onko takapääkin vähän pitempi. Videossa youtubessa kuulostaakin enemmän taas Ducatilta, en tiedä sitten onko Termin putkella vai vakiolla. Hienoin uutuus tälle vuodelle on minusta tuo 1299S, vaikka H2:n ostinkin. Kompressorin takia.
 
Vähän niin kuin Cagiva Mito - kuten muutkin Ducatit. Yhdennäköisyyttä kannattaa hyödyntää liikenteessä. Autoilija saa arvokkaan opetuksen ja sinä saat hyvät naurut. win-win!
 
Lisää ensimmäisiä koeajoraportteja: http://www.bennetts.co.uk/bikesocia...irst-test-ducati-1299s-panigale/#.VMdDyVOfUvS

Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä isojen sporttien ryhmätestit. Ei sillä että ne mitenkään omiin ostohaluihin vaikuttaisi, mutta hauska nähdä ton luokan kilpailu. Edelleen uskoisin S1000RR:n olevan eniten kaikkien mieleen. Aprilia varmaan saattaa olla kakkonen. Mutta olisiko Panigalesta jo pronssille? Uusi R1 on kysymysmerkki. En usko että se Bemua haastaa. Mutta jonkinlainen musta hevonen kuitenkin. Paitsi jos ulkonäköä arvostellaan, niin sitten se on listan loppupäässä.

Kovasti Panigalenkin osalta taas kehutaan putkiston ja upmapin vaikutusta. Laittaa harkitsemaan hinnasta huolimatta. Mutta kun noita ääniä tuossakin mopossa on jo vakiona liikaa (ainakin 899 oli turhan äänekäs). Pidän kyllä töminästä ja korkealle kiertävän rivinelkunkin äänestä radalla, mutta tieliikenteeseen ne eivät kuulu. Yksi mahis voisi olla slipari + upmap, jos sitten jaksaisi ruuvata pönttöjä eestaas.

Jopa alko polttelemaan ajatus ajamisesta.
 
Lisää ensimmäisiä koeajoraportteja: http://www.bennetts.co.uk/bikesocia...irst-test-ducati-1299s-panigale/#.VMdDyVOfUvS

Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä isojen sporttien ryhmätestit. Ei sillä että ne mitenkään omiin ostohaluihin vaikuttaisi, mutta hauska nähdä ton luokan kilpailu. Edelleen uskoisin S1000RR:n olevan eniten kaikkien mieleen. Aprilia varmaan saattaa olla kakkonen. Mutta olisiko Panigalesta jo pronssille? Uusi R1 on kysymysmerkki. En usko että se Bemua haastaa. Mutta jonkinlainen musta hevonen kuitenkin. Paitsi jos ulkonäköä arvostellaan, niin sitten se on listan loppupäässä.

Kovasti Panigalenkin osalta taas kehutaan putkiston ja upmapin vaikutusta. Laittaa harkitsemaan hinnasta huolimatta. Mutta kun noita ääniä tuossakin mopossa on jo vakiona liikaa (ainakin 899 oli turhan äänekäs). Pidän kyllä töminästä ja korkealle kiertävän rivinelkunkin äänestä radalla, mutta tieliikenteeseen ne eivät kuulu. Yksi mahis voisi olla slipari + upmap, jos sitten jaksaisi ruuvata pönttöjä eestaas.

Jopa alko polttelemaan ajatus ajamisesta.

Rytkönen vois olla kova kun vaan Yamaha älyäs luopua siitä niitten cross-plane kampiakselipelleilystä. Toivon mukaan ne on saanu ton edes lähelle bemua ja kawaa.

Panigalessa tuo putkisto ja säätö tod. näk. tuo enemmän etua kuin rivikoneissa, koska jumalattoman kokosella männällä varustettu tvini on vaikeempi saada päästöistä läpi. Avarampi putki ja säätö tosiaan sitten myös vaikuttaa. Siitä oon kyllä samaa mieltä sun kanssa, että Ducatit on monesti turhankin äänekkäitä, varsinkin kokoputkistolla. Muistan kun oli 1198 koeajossa pari päivää. Sillä ei enää ilenny mennä keskustaan kun kaasun koskeminen aiheutti autojen varashälyttimien laukeemisen ja kuuroutti puol korttelia.
 
Lisää ensimmäisiä koeajoraportteja: http://www.bennetts.co.uk/bikesocia...irst-test-ducati-1299s-panigale/#.VMdDyVOfUvS

Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä isojen sporttien ryhmätestit. Ei sillä että ne mitenkään omiin ostohaluihin vaikuttaisi, mutta hauska nähdä ton luokan kilpailu. Edelleen uskoisin S1000RR:n olevan eniten kaikkien mieleen. Aprilia varmaan saattaa olla kakkonen. Mutta olisiko Panigalesta jo pronssille? Uusi R1 on kysymysmerkki. En usko että se Bemua haastaa. Mutta jonkinlainen musta hevonen kuitenkin. Paitsi jos ulkonäköä arvostellaan, niin sitten se on listan loppupäässä.

Kovasti Panigalenkin osalta taas kehutaan putkiston ja upmapin vaikutusta. Laittaa harkitsemaan hinnasta huolimatta. Mutta kun noita ääniä tuossakin mopossa on jo vakiona liikaa (ainakin 899 oli turhan äänekäs). Pidän kyllä töminästä ja korkealle kiertävän rivinelkunkin äänestä radalla, mutta tieliikenteeseen ne eivät kuulu. Yksi mahis voisi olla slipari + upmap, jos sitten jaksaisi ruuvata pönttöjä eestaas.

Jopa alko polttelemaan ajatus ajamisesta.
Joko sulla on 1299?
 
Rytkönen vois olla kova kun vaan Yamaha älyäs luopua siitä niitten cross-plane kampiakselipelleilystä. Toivon mukaan ne on saanu ton edes lähelle bemua ja kawaa.

Jaa niin, Kawan unohdin kokonaan. Sekin lienee teknisesti ihan hyvä, vaikka omaan makuun ei aiheuta kahta katsetta. Gixxeri ja Blade alkaa olemaan kyllä kokolailla ehtoossa konsepteillaan, vaikka varmaan ihan hyviä mopoja ovatkin.
 
Jaa niin, Kawan unohdin kokonaan. Sekin lienee teknisesti ihan hyvä, vaikka omaan makuun ei aiheuta kahta katsetta. Gixxeri ja Blade alkaa olemaan kyllä kokolailla ehtoossa konsepteillaan, vaikka varmaan ihan hyviä mopoja ovatkin.

Joo, kawa ei kyllä jostain syystä herätä ostohaluja vaikka hyvä varmaa onkin. Suitsa ja Honda onkin sit jo lähes 10 vuotta vanhaa suunnitelua, joten niiltä ei kovin kummosia voi odottaa. Ainut hyvä puoli tuossa politiikassa on se, että meille vanhoilla mopoille ajaville on runsaasti halpoja aftermarket osia tarjolla.
 
Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä isojen sporttien ryhmätestit. Ei sillä että ne mitenkään omiin ostohaluihin vaikuttaisi, mutta hauska nähdä ton luokan kilpailu. Edelleen uskoisin S1000RR:n olevan eniten kaikkien mieleen. Aprilia varmaan saattaa olla kakkonen. Mutta olisiko Panigalesta jo pronssille? Uusi R1 on kysymysmerkki. En usko että se Bemua haastaa. Mutta jonkinlainen musta hevonen kuitenkin. Paitsi jos ulkonäköä arvostellaan, niin sitten se on listan loppupäässä.

Tänä minkäkin odotan.....

Aika miehekäs ääni alussa, kun keulii...Akran putkella
PS, pitäisi näkyä kaikille

Edit

Tuli messuilla tätäkin ihmeteltyä, meinaa pyörän koko aina pieni. Mutta on se kyllä livenä hieno

 
Viimeksi muokattu:
Mä myönnän näkeväni maailman punaisten silmälasien läpi, mutta nyt näkee kautta linjan nämä toimittajatkin. On tainnu olla hyvät tarjoilut Portimaossa. Ei jumankekka, mitähän sieltä on tulossa? Kaikki mahdolliset ylisanat ja superlatiivit taas tuli, vielä lisäksi se laihduttaa mut ja muutenkin nostaa sosiaalista asemaani ihmisten keskellä. Tai no, Suomessa varmaan naapurit soittaa verottajalle epäilyjä.

Mutta tässä alkaa jo kutittamaan ajatus ajaa tuolla. Noi toimittajat on kuitenkin jo ajeneet tän vuotista S1KRRää ja silti 1299 saa ne mehustelemaan. Oijjoi...

Ps. Varmasti oli kameran takana Baron von Grumble
 
Naapurit soittaa poliisit tuosta metelistä:wanna::wanna:
Mutta tuollasia ne yksittäiset testi, koeajot on..Kehutaan aivan älyttömästi, mutta kun tulee muita pyöriä mukaan, niin hyvin äkkiä se mieli muuttuu.
Joo, Baron von Grumble on mukana tai hoitaa tuota 44 teeth sivua/blogia...
 
Olihan sulle s-malli tulossa?
Luulenpa että uusi aprilia vie taas parhaan ratapyörä tittelin. Ja yleispyöränä Biimeri.
Huomenna käyn itsekin taas kyykkyjä nuohoomassa...eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka sellaisen laittais :;):
 
Olihan sulle s-malli tulossa?
Luulenpa että uusi aprilia vie taas parhaan ratapyörä tittelin. Ja yleispyöränä Biimeri.
Huomenna käyn itsekin taas kyykkyjä nuohoomassa...eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka sellaisen laittais :;):

Saa viedä vaikka kaikki testit aprillipila ja bimmeri, mutta en ottaisi kumpaakaan edes samalle pihalle tuon Panigalen kanssa. Painii omassa sarjassa hienoudessaan.
 
Back
Ylös