Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aprillia.
Ja jumankauta, nyt ne soitti että koska Akra on jo täällä ja mä tilasin saman päivänä mopon kun se esiteltiin, saan -50% täysrännistä upmapilla! Onnen päivä!
Onhan Akrapovic kovempi luu putkistoissa kuin Termignoni.
Vähän off topiccia, mutta onkohan koskaan testattu jotaki pyörää eri putkilla ja vertailtu minkälaisia eroja tehoissa ja äänissä?

Joku kotimainen lehti, ehkä joku 7-10v sitten. Pyörä muistaakseni Z750. Penkittivät useita slipareita killerillä ja ilman.Vähän off topiccia, mutta onkohan koskaan testattu jotaki pyörää eri putkilla ja vertailtu minkälaisia eroja tehoissa ja äänissä?
Pitääkin varmistaa, että Alastaron lanssihenkilökunnalla on jäitä kylmälaukussa.Mutta Akrojen titaanitaitokset, hitsisaumat jne on sen näköisiä että niitä tekee mieli nuolla.
Nimittäin sain siitä Akrasta oikeasti hyvän tarjouksen, vaikka ei ehkä ihan -50% olekaan.
Vähän off topiccia, mutta onkohan koskaan testattu jotaki pyörää eri putkilla ja vertailtu minkälaisia eroja tehoissa ja äänissä?
Mutta Panigalestakin hiukan. Olen itse päässyt kokeilemaan 1199:ää muutama kesä sitten ja siinä oli jo mielestäni varsin raivotautinen veto, sekä oikein maukas peli ajella muutoinkin. Kieltämättä houkuttais päästä testaamaan 1299:iäkin, erityisesti rataoloissa.
nään jo silmien räpsyttelyä ja koiranpentukatseen.
https://docs.google.com/file/d/0B-j_oKL3tntvYWVnYXZQanJzR00/edit?usp=docslist_api
Kävin sit kotimatkalla Viikissä.