Nitrous
New member
Mut eiks lookki mee käytännöllisyyden edelle?![]()
Riippuu siitä ostaako (kalliin) kyykkypyörän Kaivarissa pousaamista varten vai käyttääkö sitä siihen tarkoitukseen, johon se on suunniteltukin.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mut eiks lookki mee käytännöllisyyden edelle?![]()

Tällainen siitä sit tuli, kerran nurin ja homma on maksettu![]()

Kaivarissa tolla mopolla ei oo käyty eikä käydä. Valoista valoihin ajot saa tehdä joku muu. Kirkas pleksi on ainoa järkevä mulle, rataa ja autobahnia ajatellen.
No nyt se on teipattu. En oo varma kestääkö ens viikkoon asti paikoillaan. Ton teipittämisen paras puoli on se että ne lähtee äkkiä mäkeen jälkiä jättämättä jos siltä tuntuu.
Jules: heinäkuun ekat viikot pyörin taas niillä nurkilla, Sveitsiä toki vältellen.
Kävin äsken ajamassa pikku mutkan. Onhan se ristus vihanen värkki ekoilla avauksilla.

Perheenlisäystä.N*****imalli mutta jos ny jostaki jakoavaamen löytääs niin kai nuo jousekki joinki pelaa tai sitte ettii tasaasta latua jostaki päin.
Joo-o.Tiskivuorokki olis sitte jaettu.kakstoistaysiysillä joutuu emäntä tiskaamahan,182hv näytti takapyörältä ku Jokiniemimotorssis peräkärryrynolla tänään kokeeltihin.Ykstoistaysiysi näytti 184hv takapylpyrältä joten eipä tartte meikälääsen tiskata,vielä.Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin isoommasta saa säätämällä sen 5-6 hepoosta vielä pihalle ja silloon menöö erelle.Heitti penkittäjä sellaasen lukeman notta kertomalla 1,15:rellä niin seleviääs palijoko moottoris.Mutta se ei pirä paikkaansa.Silloon vanha tarjuaas 211hv,ja son kyllä vales.1,1:rellä kertuen vois olla tosi ku silloon olis 202hv,ja siinon penkis 7hv enempi ku vakios.
Sama oli nuos pienemmis taannoon ku yhtä penkityspajaa seuraalin.Vakio ykstoistaysiysistä lähti 165hv,ja säädettynä 171hv.Samas paikas tuosta meirän mihinä Termin pöntöt ja kartta lähti eka 165hv ja säärettynä 178hv.
Eiköhän nuo tiskivuorot täs vielä heittele suuntahan ja toisehen kesän mittahan.(Mun vuorolla pahavilautasilta)
Aika isoakin lastua havaittavissa, kyllä. Tuon takia ei kannattaisi itse vaihtaa öljyjä.