Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihmettelen väitteitä liukkaudesta - Yleisin myynnissä oleva on vielä Super Rain versio, joka on todella pehmeää kumiseosta. Kyllä mulla kantti loppuu ennen renkaiden pitoa, mutta en tosin ihan hurja kanttailija olekaan...Aikamoisia hintaeroja noiden edellä mainittujen välillä. Onko nuo Heidenaut todellakin niin liukkaat mitä jotkut väittää ?
Omassa DR-Z 400 SM:ssä oli just nuo Heidenau super rainit ja kyllä ne melko liukkaat oli, liikenneympyrässä kun päästit kaasun irti, niin takarenkaasta kuului ulinaa ja perä irtosi...Aikamoisia hintaeroja noiden edellä mainittujen välillä. Onko nuo Heidenaut todellakin niin liukkaat mitä jotkut väittää ?
Tässä se käytännön ero varmaan just on... Minä keskityn liikenneympyröissä pysymään pystyssä, ei vielä haaveissakaan että siellä availtaisiin rannetta ja sladiteltaisiinOmassa DR-Z 400 SM:ssä oli just nuo Heidenau super rainit ja kyllä ne melko liukkaat oli, liikenneympyrässä kun päästit kaasun irti, niin takarenkaasta kuului ulinaa ja perä irtosi...
Tässä se käytännön ero varmaan just on... Minä keskityn liikenneympyröissä pysymään pystyssä, ei vielä haaveissakaan että siellä availtaisiin rannetta ja sladiteltaisiinOmassa DR-Z 400 SM:ssä oli just nuo Heidenau super rainit ja kyllä ne melko liukkaat oli, liikenneympyrässä kun päästit kaasun irti, niin takarenkaasta kuului ulinaa ja perä irtosi...![]()
Joten taitotasolla pykälää paremmalle kuskille Heidenau ominaisuudet saattaa loppua, tällaiselle sunnuntaipäristelijälle halpa ja toimiva ratkaisu![]()