Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, pistä se maili kuten aiemmin ohjeistin niin toimitaan...Anna mennä vaan Jassu![]()
Perinteisesti ry:n kokous on ollut aina mp-messujen lauantain päätteeksi. Tämä päivä on ollut senkin takia hyvä että moni pitkämatkalainenkin on kaupungissa silloin muutenkin, joten saadaan hoidettua "kaksi kärpästä yhdellä iskulla".
Tämän ymmärrän hyvin mutta...
Valitaan mikä hyvänsä päivä niin aina se on jollekin huono, tälläkertaa se oli huono näköjään sinulle.
Joka vuosi se on ollut huono ajankohta minullekin, en ole ikinä käynyt kokouksessasi![]()
Se on sitten ihan oma valintakysymys punnitseeko arvojärjestyksen mitenkä.
Kaasukahva on minun valintani, voit potkia minutkin ulos tästä nettiyhteisöstä kavereideni kava10:n ja Kaasunallen seuraan![]()
Puristaa siitä Sumpan läppäristämistäs nyt puristaa
Eikö tullut perille?Juu, pistä se maili kuten aiemmin ohjeistin niin toimitaan...
Tällaisesta mä en tiedä mitään, yhdistyksen kannettavasta sen sijaan tiedän. Kerro ihmeessä tarkemmin tuosta läppäriahdistuksesta kun sulla on varmaan laajempi tietämys asiasta mitä meillä muilla.Puristaa siitä Sumpan läppäristämistäs nyt puristaa![]()
Eipä ole näkynyt, odotellaan.sanoi:Eikö tullut perille?Juu, pistä se maili kuten aiemmin ohjeistin niin toimitaan...
Onhan mulla kannettava tietokone työnantajani puolesta, mitä se liittyy tähän asiaan ?Jos ei sulla Jassu ole jo kannettavaa tietokonetta, ihmettelen kovasti.
No Sumppa tuskin liittyy aiheeseen enempää kuin sillä että hänkin on toimihenkilö yhdistyksessämme. Jätä henkilökohtaisuudet omaan tietoosi ja pitäydy aiheessa mielellään puhuen asioista niinkuin ne ovat, eikä arvaillen.sanoi:Sumpasta mulla on tietty käsitys jota en tässä julkisella foorumilla ala käsittelemään (tapaus Tylyttäjä).
Eli sä et nyt sitten haluakaan sitä tunnustasi poistoon ? Mailia ei muuten vielkään ole näkynyt.sanoi:Sovitaanko silleen että en enää halua olla motorg.ry:n kanssa missään tekemisissä ja yritän pitää sen asian erillään moottoripyora.org:sta![]()
Jännää miten voi olla sellainen käsitys ihmisestä ketä ei edes tunne, että käsitys ry:stä perustuu tähän... Itse ihmettelen tätä todella, koska itse en sinua tunne. Tosin, näitä tällaisia viestejä kun jatkat, minulle alkaa pikkuhiljaa kehittymään jonkinlainen käsitys sinusta... Jos jotain henkilökohtaista on minua vastaan, pyydän, että laitat vaikka privaviestiä suoraan minulle ja kerrot mikä on hätänä. Julkinen foorumi ei todellakaan ole paikka ilmaista tällaisia.Sumpasta mulla on tietty käsitys jota en tässä julkisella foorumilla ala käsittelemään (tapaus Tylyttäjä).
... no pahus, olisit varmaan äänestänyt "Tukevat Sinikantiset Ruutuvihot Riittävät Tuhannen Jäsenen Rekisterin Hallintaan" puolesta...Jaa-ah, ilmeisesti se läppäri päätettiin sit hankkia...voi pahus kun olin kuumeessa kokouksen aikaan, en päässyt äänestämään asiasta (enkä kyllä tiennyt sen olevan asialistallakaan)...
Minä olen asiasta harvinaisen paljon samaa mieltä kuin Köpi.Parahin Koris, ei mulla ole selkeätä kantaa, kumpaako olisin äänestänyt, olisin vain halunnut kuulla perusteluja hankinnalle ja vasta sitten ottaa kantaa tarpeesta.
En ole myöskään lainkaan varma, onko tämä asia ollenkaan vuosikokouksen asia, luulisin että hallitus pystyy tekemään moisen päätöksen...
Pankkiyhteys perustelu ontuu...nettikeskustelupalstastahan on kyse, eli olettaisin että jokaisella aktiivijäsenellä nettiyhteys jo on.
Oikein olet ymmärtänyt. Tämä oli ennen kaikkien tahojen perusteluja ja perinpohjaista keskustelua aiheesta. Muistaakseni päätös budjettiin lisäämisestä oli kuitenkin yksimielinen.Minä olen asiasta harvinaisen paljon samaa mieltä kuin Köpi.Parahin Koris, ei mulla ole selkeätä kantaa, kumpaako olisin äänestänyt, olisin vain halunnut kuulla perusteluja hankinnalle ja vasta sitten ottaa kantaa tarpeesta.
En ole myöskään lainkaan varma, onko tämä asia ollenkaan vuosikokouksen asia, luulisin että hallitus pystyy tekemään moisen päätöksen...
Pankkiyhteys perustelu ontuu...nettikeskustelupalstastahan on kyse, eli olettaisin että jokaisella aktiivijäsenellä nettiyhteys jo on.
Toisaalta, jos olen oikein ymmärtänyt, hallituksessa asiaa oli jo käsitelty eriävin mielipitein. Tiedä sitten mistä on kyse ?
Joo, ei läppärin hankkimista vuosikokouksessa esitetty vaan laaditulle budjetille haettiin hyväksyntää kokonaisuutena. Ja läppäri sisällytettiin budjettiin lukuisien hallituksessa käytyjen keskustelujen jälkeen yksimielisesti. Olin itsekin aluksi läppäriä vastaan kun perusteluja ei ollut riittävästi, mutta tällä hetkellä perusteet läppärin hankkimiseksi ovat kyllä varsin riittävät minunkin mielestäni. Varauksetta kannatin sen sisällyttämistä budjettiin.Oikein olet ymmärtänyt. Tämä oli ennen kaikkien tahojen perusteluja ja perinpohjaista keskustelua aiheesta. Muistaakseni päätös budjettiin lisäämisestä oli kuitenkin yksimielinen.Minä olen asiasta harvinaisen paljon samaa mieltä kuin Köpi.Parahin Koris, ei mulla ole selkeätä kantaa, kumpaako olisin äänestänyt, olisin vain halunnut kuulla perusteluja hankinnalle ja vasta sitten ottaa kantaa tarpeesta.
Toisaalta, jos olen oikein ymmärtänyt, hallituksessa asiaa oli jo käsitelty eriävin mielipitein. Tiedä sitten mistä on kyse ?