• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

2007 jäsenmaksu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mkoski
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Anna mennä vaan Jassu
062802jumpie_prv.gif

Perinteisesti ry:n kokous on ollut aina mp-messujen lauantain päätteeksi. Tämä päivä on ollut senkin takia hyvä että moni pitkämatkalainenkin on kaupungissa silloin muutenkin, joten saadaan hoidettua "kaksi kärpästä yhdellä iskulla".

Tämän ymmärrän hyvin mutta...

Valitaan mikä hyvänsä päivä niin aina se on jollekin huono, tälläkertaa se oli huono näköjään sinulle.

Joka vuosi se on ollut huono ajankohta minullekin, en ole ikinä käynyt kokouksessasi
033102ass_1_prv.gif

Se on sitten ihan oma valintakysymys punnitseeko arvojärjestyksen mitenkä.

Kaasukahva on minun valintani, voit potkia minutkin ulos tästä nettiyhteisöstä kavereideni kava10:n ja Kaasunallen seuraan
thumbs-up.gif
confused_orig.gif
häh
mistäs nyt puristaa

elähän nyt hätäile.onhan noita asioita jotka ei miellytä, mutta enemmistö päättää.
ja ton läppärin kyllä toisaalta ymmärrän myös ylläpidon ym kannalta.

mistäs nyt puristaa
Puristaa siitä Sumpan läppäristä
veryangry.gif
Tällaisesta mä en tiedä mitään, yhdistyksen kannettavasta sen sijaan tiedän. Kerro ihmeessä tarkemmin tuosta läppäriahdistuksesta kun sulla on varmaan laajempi tietämys asiasta mitä meillä muilla.

sanoi:
Juu, pistä se maili kuten aiemmin ohjeistin niin toimitaan...
Eikö tullut perille?
Eipä ole näkynyt, odotellaan.

Jos ei sulla Jassu ole jo kannettavaa tietokonetta, ihmettelen kovasti.

Sumpasta mulla on tietty käsitys jota en tässä julkisella foorumilla ala käsittelemään (tapaus Tylyttäjä).

Sovitaanko silleen että en enää halua olla motorg.ry:n kanssa missään tekemisissä ja yritän pitää sen asian erillään moottoripyora.org:sta
confused_orig.gif

Oikein mukavaa ajokauden odotusta kaikille motorg ry:n ja moottoripyora.org:n jäsenille yhdessä ja erikseen toivottaen

Simbad Maankiertäjä
033102bebe_1_prv.gif

Jos ei sulla Jassu ole jo kannettavaa tietokonetta, ihmettelen kovasti.
Onhan mulla kannettava tietokone työnantajani puolesta, mitä se liittyy tähän asiaan ?

Edelleenkin mielelläni kuulisin perusteluita mitä sinulla on ry:n hallinnon/tapahtumien käyttöön tarkoitettua konetta vastaan kun siitä mouhoat - perustele nyt hyvä mies ihmeessä. Ei sillä että asialla enää merkitystä ole kun lainvoimainen vuosikokous on hankinnasta päättänyt, mutta kun kerran aloitit niin älä jätä meitä pimentoon kun sulla näyttää olevan enemmän tietoa sen koneen käytöstä kuin meillä muilla. Vai eikö sitä tietoa olekaan?

sanoi:
Sumpasta mulla on tietty käsitys jota en tässä julkisella foorumilla ala käsittelemään (tapaus Tylyttäjä).
No Sumppa tuskin liittyy aiheeseen enempää kuin sillä että hänkin on toimihenkilö yhdistyksessämme. Jätä henkilökohtaisuudet omaan tietoosi ja pitäydy aiheessa mielellään puhuen asioista niinkuin ne ovat, eikä arvaillen.

sanoi:
Sovitaanko silleen että en enää halua olla motorg.ry:n kanssa missään tekemisissä ja yritän pitää sen asian erillään moottoripyora.org:sta
confused_orig.gif
Eli sä et nyt sitten haluakaan sitä tunnustasi poistoon ? Mailia ei muuten vielkään ole näkynyt.

Poistan sut nyt alkuun tuolta maksua odottavien listalta, tunnus poistetaan sen mailin tultua.

Ehkä pari
033102beer_1_prv.gif
liikaa (kin) mutta edelleen samaa mieltä asioista

.ORG suhteessa kävi vissiin niin että se meili ei ihan onnistunut, annetaan olla sen niin....toistaiseksi.

Tahtoni on siis erota ry:stä jäsenmaksukauden vaihtuessa, .org jääköön roikkumaan kunnes mut heitetään pihalle.

Syy: ORG-porukka on ihan huippua, RY-porukka ei ...
062802moto_prv.gif

Jännää miten voi olla sellainen käsitys ihmisestä ketä ei edes tunne, että käsitys ry:stä perustuu tähän... Itse ihmettelen tätä todella, koska itse en sinua tunne. Tosin, näitä tällaisia viestejä kun jatkat, minulle alkaa pikkuhiljaa kehittymään jonkinlainen käsitys sinusta... Jos jotain henkilökohtaista on minua vastaan, pyydän, että laitat vaikka privaviestiä suoraan minulle ja kerrot mikä on hätänä. Julkinen foorumi ei todellakaan ole paikka ilmaista tällaisia.

Siitä läppäristä vielä... No, niinkun Jassu mainitsi, läppäri ei ole minun. Eikä sitä osteta minulle. Läppäriä käytetään yhdistyksen tapahtumissa, kirjanpidossa, ratapäivillä, jne.

Tätä hankintaa on aivan turha henkilöittää minuun.

Jaa-ah, ilmeisesti se läppäri päätettiin sit hankkia...voi pahus kun olin kuumeessa kokouksen aikaan, en päässyt äänestämään asiasta (enkä kyllä tiennyt sen olevan asialistallakaan)...

Jaa-ah, ilmeisesti se läppäri päätettiin sit hankkia...voi pahus kun olin kuumeessa kokouksen aikaan, en päässyt äänestämään asiasta (enkä kyllä tiennyt sen olevan asialistallakaan)...
... no pahus, olisit varmaan äänestänyt "Tukevat Sinikantiset Ruutuvihot Riittävät Tuhannen Jäsenen Rekisterin Hallintaan" puolesta...
smile_org.gif

... ja "Jos Joku Surffailisi Pari Minuuttia Ilmaiseksi Niiden Kymmenien Yhdistyksen Pankkiyhteys Tuntien Lisäksi" ...

... niin eihän sitä läppäriä olisi suinkaan voinut hommata...
biggrin.gif

Parahin Koris, ei mulla ole selkeätä kantaa, kumpaako olisin äänestänyt, olisin vain halunnut kuulla perusteluja hankinnalle ja vasta sitten ottaa kantaa tarpeesta.

En ole myöskään lainkaan varma, onko tämä asia ollenkaan vuosikokouksen asia, luulisin että hallitus pystyy tekemään moisen päätöksen...

Pankkiyhteys perustelu ontuu...nettikeskustelupalstastahan on kyse, eli olettaisin että jokaisella aktiivijäsenellä nettiyhteys jo on.

Parahin Koris, ei mulla ole selkeätä kantaa, kumpaako olisin äänestänyt, olisin vain halunnut kuulla perusteluja hankinnalle ja vasta sitten ottaa kantaa tarpeesta.

En ole myöskään lainkaan varma, onko tämä asia ollenkaan vuosikokouksen asia, luulisin että hallitus pystyy tekemään moisen päätöksen...

Pankkiyhteys perustelu ontuu...nettikeskustelupalstastahan on kyse, eli olettaisin että jokaisella aktiivijäsenellä nettiyhteys jo on.
Minä olen asiasta harvinaisen paljon samaa mieltä kuin Köpi.

Toisaalta, jos olen oikein ymmärtänyt, hallituksessa asiaa oli jo käsitelty eriävin mielipitein. Tiedä sitten mistä on kyse ?

Toisaalta, jos olen oikein ymmärtänyt, hallituksessa asiaa oli jo käsitelty eriävin mielipitein. Tiedä sitten mistä on kyse ?
Oikein olet ymmärtänyt. Tämä oli ennen kaikkien tahojen perusteluja ja perinpohjaista keskustelua aiheesta. Muistaakseni päätös budjettiin lisäämisestä oli kuitenkin yksimielinen.

Oikein olet ymmärtänyt. Tämä oli ennen kaikkien tahojen perusteluja ja perinpohjaista keskustelua aiheesta. Muistaakseni päätös budjettiin lisäämisestä oli kuitenkin yksimielinen.
Joo, ei läppärin hankkimista vuosikokouksessa esitetty vaan laaditulle budjetille haettiin hyväksyntää kokonaisuutena. Ja läppäri sisällytettiin budjettiin lukuisien hallituksessa käytyjen keskustelujen jälkeen yksimielisesti. Olin itsekin aluksi läppäriä vastaan kun perusteluja ei ollut riittävästi, mutta tällä hetkellä perusteet läppärin hankkimiseksi ovat kyllä varsin riittävät minunkin mielestäni. Varauksetta kannatin sen sisällyttämistä budjettiin.

Tämä siis vain niinkuin minä olen asiat käsittänyt. Taisin olla kokouksessa hieman päihtynyt, joten muistikuvani saattavat olla myös hivenne vääristyneitä.

Yks hailee mitä hommataan,ollaan kumminkin niin persaukisia ettei turhuuksia tuu varmaan hommattua.Sumppa on aina kaikkeen syyllinen
biggrin.gif
biggrin.gif
Kokous mp-messujen jälkeen oli todella asiallinen,kuka vittu ny teinien kaa menee kattoon jotain vanhoja pieruja
smile_org.gif
smile_org.gif
Niin,ja kava10:lle terkkuja!!

Back