2011 ZX10R

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jukepoksi

New member
Kawasaki julkaisi luonnoksen täysin uudesta "radikaalista"
ZX10R mallista. Tällä kertaa aikomus on nousta oikeasti WSB:n kärkikahinoihin. Syytä oliskin jo pikkuhiljaa...lisää juttua:

www.crash.net

AU632192.jpg


Ja ensimmäinen virallinen kuva kisaversiosta:

4767617632_6982c8c661_b.jpg


WSB versio:

wsbk03.jpg
 
joo, mielenkiintoista sitten nähdä mitä tuosta muotoutuu ja millainen teknisiltä arvoiltaan, sekä ajettavuudeltaan tulee olemaan. haastetta on vakioina tämän vuotisen kilobimmerin lyömisessä jokaisella muulla valmistajalla. kompromissejahan nämä katumallit silti ovat - suuntaan tai toiseen.
 
Kuvakaappaus videosta:

11zx10r.jpg


Tuosta näkyy hyvin täysin uusi runko ja todella korkealla oleva kytkinkoppa, moottorin asentoa on ainakin muutettu huomattavasti.
 
Melkoisen kuuman näköinen pakkaus!



4767617632_6982c8c661_b.jpg


Isompi kuva: http://www.kawasaki-challenge.com
Muotoilussa ollaan mun mielestä palaamassa oikeille reiteille. Muistuttaa jotenkin enemmän ensimmäistä generaatiota, kuin tuoreempia.. mm. yläkate ja sivukatteet ovat "muhkeammat" kuin tässä aiemmassa:

08+zx10r+green+sportbike+literbike.jpg


Lisäksi sivukatteen aukoista tulee mieleen jotenkin C-malli. Jos tuo on lähellä sitä, mitä tuleman pitää, niin me like very mycket much! Aika upean näköinen laite.

- P

Edit: saapa nähdä minkälainen on sitten mosa tuossa. Bimmeri löi kuitenkin melkoiset lukemat pöytään viimeisellään ja seuraavaan kympin uusimiseen on taas niin pitkä matka (se perinteinen 2 vuotta), että mielenkiinnolla odotan.
 
Kyllähän se uusi kymppi olis varmaan OK,mutta hieman on tullut harkittua tuota Bemarin uuttaa RR.ää.
wink.gif
No Kawa miehenä täytyy odottaa millainen se uusi on.
cool.gif
 
Saas nähdä yritetäänkö kilpailla bemarin kanssa huipputeholla. Eipä sillä muuten väliä ole mutta se dynokäppyrän korkein piikki hieman ennen rajoitinta on se juttu millä myydään..

Kaikkea uutta tekniikkalelutilpehööriä (luistonesto, abs, shifteri) olisi kiva nähdä japanialaisissakin
 
Kyllähän se uusi kymppi olis varmaan OK,mutta hieman on tullut harkittua tuota Bemarin uuttaa RR.ää.
wink.gif
No Kawa miehenä täytyy odottaa millainen se uusi on.
cool.gif
Kyllähän tämä viimeisinkin kymppi on niin huippu pyörä, ettei todellakaan kannata vielä bimmeriä hakea ennen kuin uusi malli on markkinoilla...  
thumbs-up.gif
Moikka jauhis
Kävin testaan uutta BMW n testivoittajaa!
Liikaa elektroniikkaa, kyllä minäkin ottaisin tuon tämän vuotisen kawan heti jos valita täytyisi.Täytyy odotella uutta ja katsoa mitä se on.Vaikka ostaisin uuden pyörän jätän tän nykyisen kotiin rinnalle, poltettu liikaa fyrkkaa ja laiteltu ja myymällä sais lista hinnan.Hienolta se uusi kawa ainakin kuvissa näyttää.En vain ymmärrä mistä ne tehot siinä BMW ssä on mitattu Terveisin
062802moto_prv.gif
biggrin.gif
 
Prätkäpajan penkissä muutama viikko sitten oli peräkkäin BMW ja meikän 10R, 2009.
Sama penkki, sama päivä, sama vetäjä. Aikaeroa 1 tunti. Voi siis verrata.
Bemu oli vakio ja mulla Akran vaimennin, muuten vakio.
Bemussa takapyörällä 179,7 hv, mulla 10R näytti 178 hv.
Ihmettelen myös kovasti mistä ne Bemun puhutut tehot on mitattu.

Uutta ärrää odotellessa...
 
Näyttää tosi komealta tuo uusi muotoilu! Kunhan ei vaan hirveästi muutu piirroksista, kun aletaan katteita värkkäämään
thumbs-up.gif
 
Back
Ylös