2014 jäsenyys ajankohta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lowhill
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täälläkin tipahti kortti postiluukusta. Tytär 8-v. ryöväsi samantien vanhan kortin leikkeihinsä :)

Jee! Tännekin saapui mukavaa postia tänään :)
Niinhän se on, että mies ilman ryhmää on kuin lammas ilman laumaa...
Onpa muuten mahtava kuva kortissa! :thumbup:

Tänne tuli kanssa. Vaimo sai omansa perjantaina, ja alkoi jo alahuuli väpättämään...
mä olin maksanut korttini reilu viikkoa aikaisemmin, joten oletin kortin hukkuneen postin syövereihin.

Moi!

Vasta vajaa yhdeksän vuotta olen tätä foorumia lukenut ja NYT olen ensimmäistä kertaa jäsen.

Parempi myöhään kun ei milloinkaan. :D

Alastaron ratapäivää odottamaan...

Toni

Tilastojen mukaan olen ollut MotOrgissa kirjoilla 8 vuotta ja 8 kuukautta. Tänä vuonna sain vihdoin hankittua virallisen jäsenyyden (hidas hämäläinen kun olen). Postimies Pate kiikutti uuden kortin kotiin tänään. Parhaat kiitokset siitä. :thumbup:

Pitkän jahkailun jälkeen Honda Riders of Finland -jäsenyys vaihtui orggilaisuudeksi.

Alastarosta elämä sitten alkaa. :rakastunut:

Hienoa, tervetuloa kaikki mukaan siivekkäisiin. Tämän päivän jäsenmäärä on virallisesti 1027, joka on vuoden aika huomioiden reilusti suurin määrä mitä meitä on vielä koskaan ollut. Toki lipullisen ennätyksen rikkomiseen on vielä matkaa mutta näin vahvalla startilla ei Motorg ry:n historiassa ole koskaan uutta kautta avattu. Siitä iso iso kiitos kaikille teille.

Pakko kehua: Jäsenkortti tuli tänä vuonna, ainakin itelle, pikavauhtia maksusuorituksen jälkeen. Meniköhän viikkoakaan. Propsit siitä! :thumbup:

ps. Saispa ite yhtä pikavauhtia vaihettua tuon avattarensakin ajantasalle... :kääk:

Tänään ostettu jäsenyys ensimmäistä kertaa :jippikaijee: Vieläköhän postitatte noita tarroja korttien mukana? Jos ette, niin mistä niitä voisi noutaa ja löytyykö mustana (kypärä kun on valkoinen niin ei siinä valkoinen tarra näy :sad: )?

Tänään ostettu jäsenyys ensimmäistä kertaa :jippikaijee: Vieläköhän postitatte noita tarroja korttien mukana? Jos ette, niin mistä niitä voisi noutaa ja löytyykö mustana (kypärä kun on valkoinen niin ei siinä valkoinen tarra näy :sad: )?

tervetuloa joukkoon. Valitettavasti tarroja ei postiteta mutta eriasteisista ORg tapahtumista niiä voi kysellä. Viimeksi jaoin niitä outlet kamapäivillä. Mustia ja valkoisia löytyy.

Back