• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

2014 jäsenyys ajankohta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lowhill
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
melkein pääsi unohtumaan, mutta jäsenyys jatkettu vaikka mopo myynnissä ja harrastus hetken vaakalaudalla.

tosin kevättä alkaa olla rinnassa, pari muuttujaa on eliminoitu ja jos sittenkin ottais mopon pois myynnistä ja ajot jatkuu :orgmp:

arvon raadin mielipidettä on turha varmaan kysyä :thumbsup:

malttamattomana kans odottelen uutta korttia :) jäsenyys maksettu 20.1 joten varmaan pian on tulossa. olis kyllä todella spessua jos mustan siipitarran sais jollain ihmeen onnella :) tosin olen vähän ymmärtänyt että tänä vuonna ei tarroja jaeta mutta eipä tuota tiedä vaikka olisin ollut niin kiltti että etukäteen joululahjan saisi :grin:

malttamattomana kans odottelen uutta korttia :) jäsenyys maksettu 20.1 joten varmaan pian on tulossa. olis kyllä todella spessua jos mustan siipitarran sais jollain ihmeen onnella :) tosin olen vähän ymmärtänyt että tänä vuonna ei tarroja jaeta mutta eipä tuota tiedä vaikka olisin ollut niin kiltti että etukäteen joululahjan saisi :grin:
Varmaan maaliskuun ekana viikkona tulee kortti postista, muistaakseni oli juttua että tarroja on taas tilailtu lisää.
Sitä en tiedä tuleeko kortin ohessa mutta varmaan ratapäivillä voi saada kun korttia vilauttaa.

Mustia ja valkoisia siipitarroja on tilattu pikkuinen määrä. Näitä kun ei toistaiseksi myydä vaan jäsenkorttia vastaan annetaan, niin joudumme pitämään kustannukset kurissa ja siitä syystä ne tehdään täytetöinä jolloin hinta pysyy siedettävänä. Uskoakseni mulla on ne kädessä noin maaliskuun puoleenväliin mennessä.

Jäsenyyttä jatkettu :right: Kiitos hyvästä muistuttamisesta niin sai asian ajoissa hoidettua :)

Viimeksi muokattu:
Makselin 20.1. ennen lomareissulle lähtöä, ja nyt on jo 2014-versio muovilämiskästä kukkarossa.

T: Lumumba-setä Jyväsjärven rannalta. :thumbsup:

Siistii!! Saadaaks me tarroi?

Just muistin uusiutua, täytyykin alkaa tutkailee mitäs etuja on jälleen tarjolla.
Siis mielettömän päheen ajoseuran lisäks! :jpstyle:

Viimeinen sähköpostimuistutus jäsenyyksien uusimisista laskeutui äskettäin jäsenien sähköposteihin. Jos meiliä ei näy, niin Motorgilta tulevat meilit päätyvät kohdallasi todennäköisesti roskaposteihin.

Viimeinen sähköpostimuistutus jäsenyyksien uusimisista laskeutui äskettäin jäsenien sähköposteihin. Jos meiliä ei näy, niin Motorgilta tulevat meilit päätyvät kohdallasi todennäköisesti roskaposteihin.
Morjens' vaan Veli Hannula!:grin: KAKSI muistutusta tullut. Tänään viimeksi!
No,,,,,mitä/miten olen toiminut? Mietin vielä,,,,,,,,,,,,,,ei,ei, kavereiden pyynnöstä UUSIN jäsenyyden,,,eilen Tallinnasta palattuani!:thumbup:
Ps kaikkea sitä tulee "kännipäissään" tehdyksi.:grin:

Viimeksi muokattu:
vaikka ollaan mopoton mopoilija ja edelleen inva (siis ranteesta,päässä ikuinen inva) siivet maksettu tällekin vuodelle.:orgmp: nim. kippaajien kunkku

Back