Bone
New member
Kävin ja sain aika hyvän esittelyn kamppeesta... Jalat edellä GT-versioon saa ostaa R:n jalkatappisarjan optiona joten hieman "sporttisempaa" ajoasentoa on tarjolla tourinki versioonkin. Kieltämättä potentiaalia - täytyy ajaa keväällä, vielä jäi soveltuvuus reipastahtiseen mutka-ajeluun epäilyttämään (alustan ominaisuudet? jarrut varmaan ok), painoa ajokunnossa >300kg, ja uusi kardaani?!? Äänimaailma oli kyllä vakiovaimentimilla lievä pettymys... (mp valmistajien kannattais varmaan teettää tyyppihyväksynnät italiassa) -mutta setämiehen makuun makea laite...
![]()
Ooonhan se!
Ärränkin tapit sais itse asiassa olla vielä reilustikin taaempana, jos ei
kunnolla "jalat edellä" cruisailu ole oma juttu.
"Normiasennossa normipyörällä" kadulla paras tappien paikka on oikeastaan normiasemassa istuttaessa
se. että tapit on heti pallien edessä..... ja vedettäessä "munat tankkiin", tapit on pallien alla.
Eli toisin kuvaillessa..... kun ponnistat perseen penkistä ylös ilman stongasta roikkumista, mutta
kädet stongalla, ei noustessa "vietä" eteen eikä taakse..... päin.
Kun sitten rykäisee kunnolla menemään (rykivällä pelillä), ei perse nojaa pahasti perälautaan, eikä tarvitse roikkua stongassa..... vaan saa hieman eteen nojaamalla moposta kunnon "jalkalukon".
Näitähän pystyy junailemaan omiin tottumuksiin sopiviksi varsin pitkälle, mutta.......
Kun yli kaksilitraisessa "mörkömöhkäleessä" on venttiilivikaisen, tonnisen teinicorollan äänet vaikka
tekis mitä...
.No Way Jose!
.On se niin helvetin.... helvetin sääli
.
) -mutta setämiehen makuun makea laite...


