Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pinloc auttaa visiirin huurtumiseen, mutta en ole keksinyt mitään keinoa estää rillejä huurtumasta.Enpä ole itse kokeillut mutta voipi toimiakin. Ajattelin vain että onko se nestemäistä/stick/voidetta? Ettei tule naarmuja. Itse olen tyytynyt tuohon pään sivulle kääntelemiseen, ilmavirta vie pisarat mennessään, tosin tihkusateella vähän vaikeempaa, hanskalla huitaisu selventää näkökenttää. Mulla ongelmana visiirin sisäpuolelta huurtuminen ja kun on vielä rillit niin tuplahuurut![]()
![]()
Joo, tietoa peliin...Menna mainitsit tuon fogbusterin, mistäs sellaista saa ja paljonko siitä pyytävät ja pitääkö lisätä aina ennen ajoa vai kestääkö käsittely pitempään? nimimerkillä "lasit huurussa kaasu kaakossa"
Jonkun pitäis kehitellä sellaset pikkuruiset pinlockit rilleihin: " I shall call them.... Minilocks!"Pinloc auttaa visiirin huurtumiseen, mutta en ole keksinyt mitään keinoa estää rillejä huurtumasta.Ne joilla ei ole rillejä ei oikein ymmärrä tilanteen vakavuutta..![]()
![]()
Jonkun pitäis kehitellä sellaset pikkuruiset pinlockit rilleihin: " I shall call them.... Minilocks!"Pinloc auttaa visiirin huurtumiseen, mutta en ole keksinyt mitään keinoa estää rillejä huurtumasta.Ne joilla ei ole rillejä ei oikein ymmärrä tilanteen vakavuutta..![]()
![]()
![]()
Optikolta sellasta silmälasien putsaus ainetta... Sitä käytän visiiriin ja linsseihin... eipä huurru...mutta en ole keksinyt mitään keinoa estää rillejä huurtumasta.![]()